سباستین هالر، ستاره دورتموند، اعلام کرد که در ادامه روند درمان سرطانش باید عمل جراحی انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میشل آلوزی ستاره نیجریه در جام جهانی زنان، لیسانس بیولوژی مولکولی دارد و به عنوان تکنیسین تحقیقی درمان سرطان در بیمارستانی در تگزاس کار می‌کند.
محققان دانشگاه لیدز یک ربات کوچک توسعه داده اند که می تواند برای ردیابی و درمان نخستین نشانه های سرطان به اعماق ریه سفر کند.
چهار نانو دارو برای درمان سرطان پستان، توقف تقسیم سلول‌های سرطانی و ضد تومور معرفی شد.
محققان انستیتو سرطان کودکان سیدنی راهی یافته اند تا داروها را وادار کنند به طور گزینشی روی سلول های سرطانی عمل کنند این روند به درمان ایمن تر و موثرتر سرطان خون در کودکان کمک می کند.
یک نانومحصول تسریع‌کننده درمان سرطان در ریل تجاری‌سازی قرار گرفت.
محققان چینی نوعی ربات کوچک شناگر ابداع کرده اند که می تواند انقلابی در درمان سرطان ایجاد کند. این میکرو ربات با الهام از خرس آبی تولید شده است.
با کمک نانولوله‌های کربنی مملو از آهن، محققان نانورباتی ساختند که می‌تواند به تومور سرطانی در بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما رود و سلول‌های سرطانی را از بین ببرد.
عدم وجود اکسیژن در سلول‌های سرطانی و محیط اطراف آن، تمایز شناخته شده‌ای بین آنها و سلول‌های سالم بدن است. مطالعات گذشته نیز تایید کرده‌اند که هیپوکسی یا کمبود اکسیژن به پیشروی سلول‌های سرطانی کمک می‌کند.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف اصلی در درمان شخصی شده را روی سرطان معده منعطف کردیم که عوارض کمتری برای بیمار داشته باشد و بتواند در درمان و بهبودی تقریباً کامل تر و بهتر باشد.
دانشمندان طی تحقیقات خود تعدادی نمونه سلول تی را از افراد متعلق به گروه‌های مذکور گرفته و آنها را برای شناسایی و هدف قرار دادن سلول‌های سرطانی مجددا مهندسی ژنتیکی کردند.
تحقیقات محققان نشان داد به زودی یک امید در رویکردهای ایمنی برای درمان سرطان سلول های کبدی به وجود می آید.
پیشرفت سرطان‌شناسی به طور چشمگیری پارادایم درمان سرطان را برای سال‌های آینده تغییر می‌دهد. مواد زیست سازگار موسوم به GeMs با استفاده از مواد کف کننده، غلیظ کننده و گاز تهیه می‌شوند.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
ستاره تیم هاکی مولینا اسپورت به خاطر تبعیت از قوانین داخلی اسپانیا مجبور شد با سرطان در لیست تیمش قرار بگیرد.
سخنگوی دولت با اشاره توفیق های علمی ایران در ایام اغتشاشات گفت: در همین مدت ما جزو چند کشور محدود جهان شدیم که تکنولوژی ژن‌درمانی برای درمان سرطان خون را دارند.
دانشمندان موفق شدند با کمک حسگر تشخیص نور جدید راهی برای نظارت بر روند درمان‌های مبتنی بر نور در بیماران سرطانی یافته و آن را تسریع بخشند.
نتایج اولیه که به تازگی از کار آزمایی ۱۵۷ بیمار مبتلا به ملانوما منتشر شد نشان می‌دهد که خطر عود سرطان یا مرگ در افرادی که واکسن و کیترودا را دریافت کرده‌اند ۴۴ درصد کم‌تر از افرادی است که به تنهایی صرفا ایمنوتراپی را دریافت نموده‌اند.
نیروهای نظامی اوکراین یک مرکز درمانی را در منطقه خرسون هدف گلوله باران قرار دادند.
نتایج مطالعه جدید پژوهشگران مرکز سرطان بیتسون غرب اسکاتلند نشان می‌دهد، داروی کلسترول می‌تواند برای کمک به درمان سرطان پروستات استفاده شود.
تصاویر جدید از سباستین هالر، مهاجم بروسیا دورتموند، پس از آغاز درمان سرطان واکنش‌هایی را به همراه داشته است.
تحقیقی جدید نشان می دهد فناوری که «امید ویسه» پژوهشگر ایرانی برای سرطان تخمدان ابداع کرده بود، قادر به درمان نوع بدخیمی از سرطان دیگر در موش ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ