نتایج اولیه که به تازگی از کار آزمایی ۱۵۷ بیمار مبتلا به ملانوما منتشر شد نشان می‌دهد که خطر عود سرطان یا مرگ در افرادی که واکسن و کیترودا را دریافت کرده‌اند ۴۴ درصد کم‌تر از افرادی است که به تنهایی صرفا ایمنوتراپی را دریافت نموده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
پیشرفت سرطان‌شناسی به طور چشمگیری پارادایم درمان سرطان را برای سال‌های آینده تغییر می‌دهد. مواد زیست سازگار موسوم به GeMs با استفاده از مواد کف کننده، غلیظ کننده و گاز تهیه می‌شوند.
نشست چین و اعراب از تغییر پارادایم در سیاست‌های کشورهای عربی نشان دارد؛ تغییر پارادیمی که بستر را برای رفع نیازهای چین در زمینه انرژی و جایگزینی یوآن با دلار هموار می کند.
آصف بیات: با ظهور «مردم» به عنوان سوژه، به عنوان ابر‌جمعی که در آن مرز‌ها و تفاوت‌های طبقاتی، جنسیتی، قومی، مذهبی به‌طور موقت و به نفع خیز عمومی بزرگ‌تری رنگ می‌بازند، به نظر می‌رسد خیزش وارد نوعی اپیزود انقلابی شده.
تاریخ چند بار تکرار می‌شود؟ یک بار؟ دو بار؟ سه بار؟ پاسخ این سوال برای غزه‌ای که مدام در تیررس حملات و موشک‌های صهیونیستی قرار دارد ۶ بار در  در یک بازه زمانی ۱۶ ساله است.
یادگار امام گفت: انقلاب اسلامی یک پارادایم بزرگ را در حوزه مسأله فلسطین عوض کرد و گفتمانی را زدود و گفتمان دیگری را جایگزین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ