چهار نانو دارو برای درمان سرطان پستان، توقف تقسیم سلول‌های سرطانی و ضد تومور معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایرانیان مرهون تلاش شبانه روزی کادر درمان، تولیدکنندگان داخلی و تامین کنندگان دارو، صنعتگران و سازندگان تجهیزات پزشکی، و تمامی مسئولان و دست‌اندکاران این حوزه هستند؛ اما درعین حال از خسارات ناشی از تحریم‌های آمریکا، و البته کاسبان داخلی تحریم که نان در خون مردم می‌زنند و شریک جنایات تحریم‌کنندگان هستند، نخواهند گذشت.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
فرشادان بیان کرد: اگر هیات دولت سیاست حذف ارز ترجیحی و طرح کمک معیشتی را مانع گرانی نان، دارو و بنزین می‌داند مبارک است، اما وقتی قیمت یک کیلو گوشت مرغ به ۱۱۰ هزار تومان می‌رسد یعنی دولت در سیاست اقتصادی اش اشتباه کرده، قیمت‌ها در بازار سرسام آور و نا امیدکننده است، قدرت خرید مردم پایین نیامده، قدرت خرید مردم سقوط کرده است.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.
دبیر جشنواره نانو گفت: نانو در بخش کشاورزی با کشت حباب که تزریق آب در محصولات گلخانه ای با روش هیدروپونیک است راندمان تولید را ۲۰ درصد افزایش می دهد.
یک شرکت فعال در حوزه کسب و کار نانودارو، فرمولاسیون جدیدی مبتنی بر نانوآمولیسیون را برای کلوپیدوگرل (یک داروی جلوگیری از انعقاد خون و انسداد رگ) را توسعه داد.
محققان مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به تولید ۵ دارو و نانو دارو شده اند.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.
این پرچمدار نوبیا دارای یک نوار هشدار است و همچنین دارای اسلات IR، NFC و دو سیم کارت نانو است، اما IP ۶۸ ندارد و طراحی مربع شکل منحصر به فرد آن موجب فروش ۱۰۰ میلیون یوانی این تلفن‌همراه شده‌است.
علیرضا منصوریان انتقاد تندی نسبت به داوری مطرح کرد و معقد است آوردن VAR از نان شب برای فوتبال ایران واجب‌تر است.
به نظر می‌رسد پهپاد شاهد ۱۳۶ دارای برد ۲۰۰۰ کیلومتری است و شاهد ۱۳۱ بردی در حدود ۹۰۰ کیلومتر دارد. همچنین این پهپادها دارای سرجنگی‌هایی به وزن ۵۰ و ۱۵ کیلوگرم هستند.
مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: مکمل‌های نانو دارو در سازمان تدارکات پزشکی، برای اولین بار تولید می‌شود.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
یک شرکت دانش بنیان در حوزه فناوری نانو، محصولی نانو تولید کرده که برای سنجش حساسیت دارویی و تعیین آنتی‌بیوتیک مناسب بابت درمان استفاده می‌شود.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
به تازگی فناوری نانو در ۱۰۰ محصول جدید در حوزه های مختلف از صنایع بهداشتی و دارویی تا انرژی رسوخ کرده که زخمپوش‌ها و بنداورنده‌های خونریزی نمونه‌هایی از این دست به شمار می آیند.
به گفته محققان غذا‌های بسیار فرآوری شده مثل نوشابه، چیپس، بستنی، سوسیس، نان ماشینی، غلات چاشنی‌زده، کنسرو سیب‌زمینی و لوبیا پخته، سس گوجه‌فرنگی و مایونز، دارای پروتئین و فیبر کم، و قند، چربی و نمک افزوده زیادند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: طی یک سال اخیر ۲۵۶ شرکت فعال در حوزه نانوفناوری که دارای گواهی نانومقیاس هستند از ۴۵ میلیارد ریال خدمات حمایتی بهره‌مند شدند.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
گروهی از محققان ایرانی و همکارانشان یک نانو جاذب مبتنی بر سلولز ابداع کرده اند که عوارض جانبی داروهای شیمی درمانی در بدن مبتلایان به سرطان را کاهش می دهد.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان ۵ محصول دارای گواهینامه نانو مقیاس را در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ ارائه می کند.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ