نیروهای نظامی اوکراین یک مرکز درمانی را در منطقه خرسون هدف گلوله باران قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو گفت: جنگ در حال رسیدن به‌روسیه، به مراکز راهبردی و پایگاه‌ های نظامی آن است.
بنا به اعلام فرماندار شبه جزیره کریمه، یک نوجوان در اثر حمله پهپادی اوکراین به این جزیره کشته شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۹ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شده و یک «هویتزر» آمریکایی نیز منهدم شد.
مقامات محلی در لوهانسک می‌گویند ارتش اوکراین بامداد امروز مناطقی در این استان را موشک‌باران کرده که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از تلاش ناموفق اوکراین در حمله به یک ناو روسی و انهدام تمامی شناورهای مهاجم خبر داد.
تصرف باخموت یک سکوی پرتاب برای نیرو‌های روسیه محسوب می‌شود. این شهر یک مرکز حمل و نقل و لجستیک منطقه‌ای در استان دونتسک اوکراین است؛ استانی صنعتی و عمدتاً روس‌زبان که مسکو قصد داشت با «عملیات ویژه نظامی» آن را ضمیمه خاک خود کند.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
چند ساعت پس از موشک‌باران مناطقی از اوکراین به دست نیروهای روسیه، باردیگر آژیر هشدار در سراسر اوکراین به صدا درآمد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از کشف و خنثی‌سازی حمله پهپادی اوکراین به‌فرودگاهی در مرکز این کشور خبر داد.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
یک کاربر فضای مجازی در توئیتر ویدیویی از حمله یک نفربر توپدار ارتش روسیه به نیرو‌های اوکراینی در داخل ساختمانی در اوگلیدار در مرکز اوکراین به اشتراک گذاشته است که می‌بینید.
مقامات محلی روسیه اعلام کردند در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین به یک منطقه مرزی در روسیه، برق کل منطقه قطع شد.
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
منابع روسی از حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی به مرکز شهر دونتسک و هدف قرار گرفتن یک مدرسه و همچنین هتل محل اسکان خبرنگاران خبر دادند.
منابع روسی از حمله نیروهای اوکراینی به یک منطقه غیرنظامی در دونتسک و کشته شدن دست کم ۱۵ نفر خبر دادند.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ