معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعزام ۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز، اظهارکرد: چهار نفر از مجروحان اعزامی حالشان وخیم است و دو نفر مرخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۱۶۸ نفر به مراکز درمانی خوزستان به دلیل گرمای طاقت‌فرسا خبر داد.
اهواز - معاون دانشگاه درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک کودک خوزستانی به علت تنها ماندن در خودرو بر اثر گرمازدگی خبر داد.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هیچ مورد حادی در مورد مسمومیت دانش آموزان خوزستانی گزارش نشده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فردا مدارس استان خوزستان دایر و تا این لحظه، اطلاعیه جدیدی صادر نشده است.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم استان خوزستان به ۷۰۰ نفر خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانش‌آموزانی که امروز در استان خوزستان دچار مسمومیت شده‌اند، به ۷۰۰ نفر خبر داد.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مسمومیت ۳۱۲ دانش‌آموز خوزستانی در مناطق مختلف استان خبر داد.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت تعدادی دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل در استان خوزستان خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده‌اند.
اهواز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۴۵۷ نفر به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در شبانه‌روز گذشته در پی آلودگی هوا خبر داد.
اهواز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۶۰۲ نفر به مراکز درمانی تابع این دانشگاه در شبانه روز گذشته در پی آلودگی هوا خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۰ مجروح حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری بودند که تاکنون سه نفر از این تعداد، ترخیص شده است. و همچنین دومین عمل جراحی پدر کیان انجام شده و شرایط خوبی دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پدر کیان تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید دو عمل جراحی دیگر برای وی انجام شود و خوشبختانه اوضاع وی نیز رضایت‌بخش است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی شهرستان ایذه وخیم است.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳۴۷ نفر از مردم خوزستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش باران در این استان خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دانشگاه‌ها در حمایت از تحقیقات و فناوری فقط به توسعه زیرساخت‌ها اکتفا نکنند و لازم است طبق شعار سال بر فناوری توجه بیشتری داشته باشند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در مهرماه سال ۱۴۰۰ تعداد بیمارانی که با عفونت‌های حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند ۵۰ هزار نفر بود، ولی در مهرماه امسال این رقم به ۱۵۰ هزار نفر افزایش یافت.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تایید خبر آزاد شدن دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر شرایط خوابگاه دانشجویی کاملا عادی است و در حال بازسازی موارد هستیم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چگونگی پبشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا گفت: جداسازی بیمار از دیگر افراد، از گسترش بیماری جلوگیری می‌کند. استفاده از ماسک، تهویه ایمن، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از دست دادن و روبوسی نیز از راه‌های پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا هستند.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مصرف نوشابه‌ها و قهوه موجب افزایش خطر پوکی استخوان می‌شود بنابراین بهتر است زنان در مصرف این مواد غذایی احتیاط کنند. گنجاندن میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه نیز می‌تواند خطر بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله پوکی استخوان را کاهش دهد.
اهواز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: گرمای طاقت فرسای خوزستان ۲۱ نفر را راهی بیمارستان کرد.
روند بیماری کرونا در خوزستان افزایشی است و این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است. به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بستری و ۳۱ بیمار ترخیص شده‌اند. مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ۲۷۶ نفر رسیده که ۷۶ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ