اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هیچ مورد حادی در مورد مسمومیت دانش آموزان خوزستانی گزارش نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی اسپانیایی پی اس جی امروز به هیچ سوالی در مورد کیلیان امباپه پاسخ نداد در حالی که بسیاری منتظر بودند، اودر مورد کنار گذاشته شدن ستاره فرانسوی از تور ژاپن حرف بزند.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
وزیر کشور یونان امروز اعلام کرد: هیچ امتیازی در مورد خطوط قرمز آتن در مذاکرات با آنکارا به‌ترکیه نمی‌دهیم.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
یک موضوع عجیب در رابطه با اقدام جنجالی آمریکایی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران وجود دارد.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
جاشوا لندیس با اشاره به اینکه مسوولیت کاهش نفوذ ایالات‌متحده برعهده خود واشنگتن است، می‌گوید: آن‌ها بار‌ها و بار‌ها یک اشتباه را تکرار کرده‌اند. فیل بزرگی مانند امریکا می‌تواند کشوری مانند عراق را ویران کند، یا هرج و مرج را در لیبی بیندازد، افغانستان را در هم بکوبد و بدون هیچ پیشرفتی از این کشور عقب‌نشینی کند و این همه وعده هم در مورد ارمغان دموکراسی و حقوق بشر به مناطق مختلف بدهد در حالی که واقعا برعکس است. درنهایت مردم از این کار خسته می‌شوند.»
زندگی غلامرضا اردشیری این روز‌ها در حالی ادامه دارد که او همچنان به خوردن غذا هیچ علاقه‌ای ندارد و همه خوراکی‌اش را نوشابه تشکیل می‌دهد. می‌گوید همه آرزویم این است که بفهمم چرا این اتفاق برایم افتاد و جز نوشابه، خوراکی دیگری نمی‌توانم بخورم.
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
فرار سه‌امتیازی سپاهان در حالی رقم خورد که دیگر تیم مطرح تهران یعنی استقلال هم توانسته بود خودش را ۳۹ امتیازی کند و به نزدیکی‌های صدر برسد. تیم ژوزه مورایس در حالی برنده دربی اصفهان شد که یقینا نمی‌توان این مورد را به پای شانس و اقبال گذاشت. این تیم این روز‌ها بدون هیچ تردیدی جذاب‌ترین تیم لیگ برتر شده و در فرمی ایدئال، شش بازی است که پشت سر هم برنده می‌شود.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
اهواز- امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ زمانی مجموعه انتظامی این قدر مورد تشویق مردم قرار نگرفته و این حمایت‌ها و جمعیت‌های میلیونی در حمایت از پلیس بی‌سابقه بوده است.
سفیر پیشین ایران در ترکیه گفت: وقتی مساله‌ای به این اهمیت در سوریه وجود دارد و هیچ تولید فکر در مورد مسائل مرتبط با آنجا وجود ندارد، چرا اصلا باید انتظار داشته باشیم که ایران به بازی گرفته شود؟ تا حدی که من درک می‌کنم، ایران اصلا از مدار تحولات در سوریه خارج شده است.
لوئیس فن‌خال اعلام کرد که رسانه‌های آرژانتینی صحبت‌هایش در مورد لیونل مسی را بد ترجمه کرده اند.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
سخنگوی سازمان دامپزشکی اعلام کرد: در سال جاری گزارشی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سطح کشور و در هیچ شهر و روستایی مشاهده نشده است.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، شب گذشته در حالی مجبور شد وارد زمین شود که به هیچ وجه برای این کار آماده نبود.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: به طوری که مراکز اصلی درمانی در سراسر کشور سرم دارند و هرجایی هم که اعلام کمبود می‌شود، ما بلافاصله یک محموله برایشان ارسال می‌کنیم. از جنبه تامین سرم هیچ وقفه‌ای نداریم و داریم تامین می‌کنیم، اما مقداری میزان مصرف‌مان بیش از حد انتظار بوده که این هم مقطعی است و ان‌شاءالله مشکلی ایجاد نمی‌کند و رفع می‌شود.
صادق خلیلیان، استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در مورد تردد اتباع خارجی نداریم و تردد روان در حال انجام است
این راهکار که حاوی هیچ ابتکارعملی نیست و ارجاع به سازوکار‌های ناکارآمد پیشین داده، عملاً درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته‌ای مستقل رد کرد و در واقع هیچ حقی برای آنان در راستای برخورداری از چنین مجموعه‌ای که با حفظ «محرمانگی» به این موارد رسیدگی کند، قائل نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ