رئیس‌جمهور اوکراین امروز پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو گفت: جنگ در حال رسیدن به‌روسیه، به مراکز راهبردی و پایگاه‌ های نظامی آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین با انتقاد از عملکرد ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که اگر وی به طور غیرقانونی قصد ماندن در قدرت را داشته باشد، به زودی کشور دچار جنگ داخلی خواهد شد.
رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که کمک‌های آمریکا و متحدانش به کی‌یف در بحبوحه عملیات نظامی روسیه در این کشور، کافی نیست.
رئیس جمهور اوکراین با طعنه به رئیس جمهور سابق آمریکا، گفت که رئیس جمهور کنونی این کشور هم می‌تواند ظرف پنج دقیقه به جنگ اوکراین پایان دهد اما کی‌یف مخالف است.
کیهان نوشت: آمار دقیقی برای تعداد سربازان همجنس‌باز در نیرو‌های مسلح اوکراین وجود ندارد، اما ارتش دگرباش جنسی، یک حساب کاربری در اینستاگرام که تصاویر سربازان همجنس‌گرا و لزبین را منتشر می‌کند، این رقم را حدود ۵۰ هزار نفر تخمین می‌زند.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، از آغاز ضد حملات در جنگ علیه روسیه خبر داد. با این حال، زلنسکی از ارائه اطلاعات در مورد جزئیات این حملات خودداری کرد.
یک نشریه آمریکایی به استناد اسناد لو رفته از پنتاگون، نوشت که آمریکا روی چهار «سناریو غیرمنتظره» که می‌تواند جنگ اوکراین را تحت‌الشعاع قرار دهد، تمرکز کرده است.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در گفتگو با روزنامه دی ولت آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، با هشدار به پکن علیه حمایت از روسیه در جنگ اوکراین گفت که در این صورت، جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.
رئیس جمهور اوکراین صرف نظر از حمایت های همه جانبه و جنگ طلبانه غرب از این کشور، مدعی شد موضع چین در حمایت از روسیه می تواند به یک تنش بین المللی گسترده ختم شود.
مشاور «دلودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، مدعی شد که حمله پهپادی بامداد امروز در اصفهان، ارتباط مستقیم با جنگ اوکراین دارد.
رئیس جمهور اوکراین از گفتگو با نخست وزیر انگلیس در جهت افزایش همکاری های نظامی میان دو کشور خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین با نیرو‌های اوکراینی در خط مقدم جنگ در شهر باهموت در شرق اوکراین، جایی که برخی از شدیدترین درگیری‌ها در هفته‌های اخیر در آنجا رخ داده است، دیدار کرد.
رئیس جمهور اوکراین به کرملین پیشنهاد داد تا با خروج نیروهایش از این کشور، باعث توقف جنگ بین کی‌یف و مسکو پس از سال نو میلادی شود.
رئیس جمهور اوکراین پیشتر هشدار داده بود که جنگ احتمالا در زمستان ادامه می‌یابد و بار دیگر در بهار سال بعد شدت خواهد گرفت.
رئیس‌جمهور اوکراین در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده جنگ در اوکراین تا سال آینده به پایان می‌رسد.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور به تعهدات خود در زمینه صادرات غلات به دیگر کشورهای جهان عمل می کند.
زلنسکی: زمان پایان جنگ فرا رسیده است
رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با تلویزیون جمهوری چک اعلام کرد: نباید از احتمال وقوع جنگ هسته ای ترسید.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۱ مهرماه همچنین تصریح کرد: «ما از ابتدای منازعه تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن خود را مبتنی بر بی‌طرفی فعال و مخالفت با جنگ و لزوم حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف، به دور از خشونت، اعلام کرده‌ایم.»
«ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین با متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در این کشور، گفت که پایان زودهنگامی برای جنگ نمی‌بیند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که کشورش در حال تغییر روند جنگ با روسیه است.
گزارش های رسانه ای از حضور رئیس جمهور اوکراین در یکی از مناطق نبرد در خارکیف حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ