متهم گفت: لباس مأمور پلیس خریدم و در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدم. با دیدن کسی که در حال صحبت با تلفن بود به سمتش می‌رفتم. دقت می‌کردم که گوشی تلفن همراهش مدل بالا باشد. به مالباخته می‌گفتم که مأمور هستم و به ما گزارش شده که گوشی شما سرقتی است. بعد هم به این بهانه که گوشی سرقتی است و باید همراهم به مقر پلیس بیاید، آن‌ها را می‌ترساندم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
یک نظامی سابق رژیم صهیونیستی گفت:بعد از اینکه کلید مسجدالاقصی را به صاحبانش برگرداندم، احساس می‌کنم کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ام و این کاری است که اسرائیل باید در حق فلسطینیان انجام دهد.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۴ ساعت پس از ارتکاب سرقت مسلحانه و در نقطه صفر مرزی کشور دستگیر شد.
غلط‌ترین کاری که می‌توانید بعد از یک روز پرخوری انجام دهید، این است که به خودتان قول بدهید که دیگر غذایی را نخورید. قول دادن برای نخوردن غذا‌های سرخ کرده و شیرنی جات چند روز و یا چند هفته‌ای بیشتر دوام نخواهد آورد و بهترین راه برای کنترل رژیم غذایی‌تان، خوردن آن‌ها به حد متعادل است. بهتر است که به سرعت تصمیم نگیرید و به رژیم عادی خود بازگردید. سعی کنید معده خود را با میوه و سبزیجات تازه پر کنید.
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
مقامات ترکیه از بازداشت ۴۸ نفر به اتهام سرقت و غارت اموال مردم پس از زلزله اخیر در این کشور خبر دادند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان خارجی لحظاتی پس از سرقت در تهرانپارس خبر داد.
عباس عبدی نوشت: اول خلق پول و نقدینگی، دوم قیمت‌گذاری با این دو اقدام می‌خواهند دو هدف متعارض را حل کنند. از یک طرف بودجه دولت را تامین کنند و از طرف دیگر رضایت مردم را جلب نمایند. کاری که شدنی نیست، زیرا این دو هدف به سرعت در تقابل با یکدیگر عمل می‌کنند. مثل دیگی که فشار از داخلش افزایش داده شود ولی دریچه تخلیه هم نداشته باشد. خلق پول و نقدینگی، یعنی پول برای دولت و تورم برای ملت. پس طبیعی است که همه کالا‌ها به نسبت‌هایی با افزایش قیمت روبرو شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مجازات اعدام برای عامل تعرض به پسر نوجوان/ آدم ربا‌ها مامور قلابی بودند!/ پیامک‌هایی که راز سرقت را فاش کرد/ ۱۱دانش آموزکرمانی در ۲ تصادف سرویس مدرسه مجروح شدند/ درخواست مادر شوهر برای قصاص عروس رد شد/ وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!/ سرقت برای پس دان پول نزول
متهم گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می‌کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت. از آن روز به بعد تلاش می‌کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.
مینا گفت: دختری که به اتهام سرقت بازداشت شده، بی‌گناه است و نقشی در سرقت ندارد. من دزدان اصلی را می‌شناسم؛ زنی معتاد و سابقه‌دار به نام ملیحه که پیش از این بار‌ها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. او که زنی ۳۶ ساله است چند ماه قبل از زندان آزاد شد و پس از آن سرقت‌هایش را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش از سر گرفت.
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک زوج جوان حمله‌ور شدند و در حالی که قصد داشتند زن جوان را بربایند با مقاومت آن‌ها فقط توانستند خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.
بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، قاتل جوان پس از سرقت از خانه مورد نظر فرار کرده که در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با استوار امیر کیوان‌لو مواجه شده و وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار داده است.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ