دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
در جدیدترین حادثه تیراندازی در یکی از ایالت‌های آمریکا دستکم ۱۷ نفر کشته و زخمی شدند.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پلیس ایالتی کانادا اعلام کرد که بر اثر برخورد یک ون در شهر آمکوی کانادا، دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
شایعه تیراندازی در عرصه پرازدحام کنسرت باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن ۸ نفر در منطقه روچستر نیویورک شد. حال یکی از مجروحین که یک زن است، وخیم اعلام شده است.
ظهر امروز شنبه در جریان حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک در جنوب اراضی اشغالی، دو اسرائیلی کشته شدند.
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
شاهرخ در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه در چای او قرص ریختم وقتی بیهوش شد به سرعت به دو مالخر زنگ زدم و آن‌ها هم برای بردن دستگاه‌ها به کارگاه آمدند، اما به یکباره مقتول بیدار شد و می‌خواست به پلیس خبر دهد که از ترسم با یک میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و وقتی روی زمین افتاد به سرعت از کارگاهش فرار کردم.
دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه در ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو عنصر وابسته به گروهک پ ک ک در شمال عراق به دست نیروهای مسلح این کشور کشته شده اند.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
منابع نظامی و امنیتی ترکیه از کشته شدن دو نظلمی این کشور در شمال عراق و کشته شدن یکی از سرکرده های گروه تروریستی یگان های مدافع خلق (ی پ گ) در شمال سوریه خبر دادند.
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تکذیب شایعه کشته و مفقود شدن دو دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد اساسا فرد و یا افرادی به این نام در این دانشگاه مشغول به تحصیل نیستند.
تیراندازی در مرکز پزشکی در تگزاس آمریکا جان دو نفر را گرفت.
منابع محلی اقلیم کردستان عراق از کشته شدن دو عضو «پ ک ک» در حمله پهپادی ارتش ترکیه به «سنجار» خبر دادند.
سه مرد مسلح با در دست داشتن کلت برای سرقت از ساختمان نیمه‌کاره وارد آنجا شدند، اما وقتی با دو نگهبان ساختمان روبه‌رو می‌شوند شروع به تیراندازی کرده و یکی از نگهبانان که جوان ۱۸ ساله‌ای بود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
منابع آمریکایی اعلام کردند که در برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو سه نفر جان خود را از دست دادند.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن سه نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
پلیس فرانسه با صدور بیانیه ای از کشته شدن دو نفر در حادثه تیراندازی در شمال شهر مارسی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ