سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان خارجی لحظاتی پس از سرقت در تهرانپارس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.
در پی وقوع سرقت مسلحانه موبایل فروشی در خیابان شهید بهشتی زاهدان توسط سه نفر مسلح، پلیس وارد عمل شد و سارقان مسلح دستگیر شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلتش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
دستگیری سارق موبایل سابقه دار توسط گروه تجسس کلانتری ۱۵ سناباد مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذسته در سطح شهر تهران جرایمی رخ داده از دستگیری موبایل قاپان تا پایان قدرت نمایی اوباش در تهران که بسیاری از آنها عملیاتی و پرونده آنها به مراجع قضائی تحویل داده شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران آبستن حوادثی متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان حرفه ای تا دستگیری سارقان منزل
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
شهر ۱۲ میلیونی تهران در ۲۴ ساعت گذشته آبستن حوادث متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان و سارقان محتویات خودرو تا دستگیری سارقان منزل در جنوب شهر.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان ۱۸ ساله‌ای که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ محله نعمت آباد حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۶ دستگاه تلفن مسروقه که همان روز قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف شد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق با ۶۰ فقره موبایل قاپی و زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
سارقان خشنی که با چاقو و قمه به جان و مال مردم در تهران می‌افتادند توسط پلیس دستگیر شدند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آن‌ها را مرور می‌کنیم.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان پروژه‌های ساختمانی، قاچاقچیان مانیتور و موبایل‌قاپ تکرو و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۲۷ عدد فشنگ جنگی در شمال شهر تهران خبر داد.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ