این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران در ادامه نوشت: «در هفته‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم. حالا با نزدیک شدن به ایام اربعین، حجاب‌استایل‌ها فتوای جدیدی برای زائران اربعین اباعبدالله صادر کرده‌اند.
یک مقام آگاه گفت: «منیره ترز بصیر، یکی از عناصر اصلی، با سابقه و دوتابعیتی شبکه تحدید نسل ایران که رابط اصلی شبکه معاند بین‌المللی با شبکه نفوذ داخلی بود و سال‌ها در قالب صندوق جمعیت سازمان ملل (UNFPA) پروژه‌های ضد جمعیتی را در کشور پیش می‌برد، در آبان ماه سال گذشته و همزمان با اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» توسط سازمان اطلاعات سپاه، جلب و به زندان اوین منتقل شد.
سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان پس از دو روز رقابت میان شرکت کنندگان با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.
سی امین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان پس از دو روز رقابت میان شرکت کنندگان با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.
بسکتبال استان فارس فصل آینده یک نماینده در لیگ برتر خواهد داشت‌.
عملیات نصب سازه‌های جانبی نخستین عرشه فاز ۱۱ پارس جنوبی در بلوک گازی این طرح در آب‌های خلیج فارس پایان یافت.
سکوی ۳۲۰۰ تنی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک پروژه بزرگ دریایی در خلیج فارس بامداد امروز (هفتم تیرماه ۱۴۰۲) با موفقیت نصب شد و نقطه عطف قابل توجهی را برای بخش انرژی ایران رقم زد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
فارس می‌گوید بعد از ارسال لایحه عفاف و حجاب به مجلس واکنش‌های زیادی علیه این لایحه شکل گرفت و پس از آن در سامانه این خبرگزاری نیز پویشی ثبت شد که در یک‌هفته به بیش از ۱۲۱ هزار امضا رسیده است.
گفته می‌شود فرش‌ها طی بازه سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ از ساختمان خارج گردیده است. یکی از شاهدین که در همان دوران در ساختمان حافظیه مسئولیت داشته است در این خصوص گفته است که در «سال ۱۳۹۵ فرش‌ها را با یک دستگاه وانت مزدا بردند منزل...» گفتنی است ساختمان حافظیه سعد آباد متعلق به نهاد ریاست جموری است که از آن به عنوان محلی برای استقبال از روسای جمهور و مهمانان خارجی توسط دولتی‌ها استفاده میشود.
خبرگزاری فارس نوشت: برخی از کلینیک‌های زیبایی به محل امنی برای سودجویی، قانون‌شکنی و هنجارشکنی تبدیل شده است. تا جایی‌که در برخی از آن‌ها انجام لیزر بدن مردان توسط زنان انجام می‌شود و برخی از آن‌ها اقدام به ارائه خدمات ماساژ آقایان توسط زنان کرده‌اند.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
فارس نوشت که پیگیری خبرنگار این خبرگزاری از برخی نماینده‌های مجلس حاکی از آن است که چنین تفاهمی صورت گرفته است که باید نهاد‌های نظارتی برخورد لازم را با رانت شکل گرفته انجام دهند. اما مسئله‌ای که همچنان مبهم است تاریخ این تفاهم نامه است.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
فارس نوشت: سعید حجاریان، یکی از اعضای حلقه سخت جریان اصلاحات در یادداشتی با عنوان «چرا گشت ارشاد مردانه نداریم»، به برخی از مسائل فقهی و دینی پرداخت. اما در این یادداشت، آیات قرآن را متناسب با میل خود، نه بر اساس حقیقت قرآن، تفسیر کرده و به دفاع از ساواک پرداخته است.
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
فارس از قول یک "آمر به معروف" نوشت: در خیابان هفت حوض، خانمی داشت می‌رفت، مانتوی جلوباز پوشیده بود. دیدم وقتی باد می‌زند این جلوی مانتویش را می‌گیرد. سمتش رفتم و به او گفتم: چقدر شما حیا داری! من دیدم که وقتی باد دارد مانتوی شما را می‌زند، مدام جلوی مانتو را شما می‌گیری. حیف شما نیست اینقدر حیا داری، اما موهایت مشخص است؟
فارس نوشت: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و اجرای دستورالعمل‌های ماده ۱۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، طی بازدید اتاق اصناف به همراه دایره اماکن، تعداد ۱۴ واحد کافه رستوران در رفسنجان پلمب شد.
مرکز اصلی اداره و سیاستگذاری این کانال‌های تلگرامی به دست عناصر سرویس‌های امنیتی مستقر در افغانستان و ترکیه بوده و تاثیرگذاری مستقیمی در افزایش نرخ گذاری کاذب دلار در هفته‌های گذشته داشته‌اند.
هرچند عده‌ای مسمومیت‌ها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله منافقین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.
خبرگزاری فارس: این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
اخبار تایید نشده احتمال خرابکاری توسط شبکه نفاق را می‌دهد.
طرح بهار جانها در مجموعه فرهنگی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، وارد آخرین فاز اجرایی خود شد.
عملیات لوله‌گذاری دریایی خط انتقال گاز نخستین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی در خلیج فارس به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ