فارس نوشت: سعید حجاریان، یکی از اعضای حلقه سخت جریان اصلاحات در یادداشتی با عنوان «چرا گشت ارشاد مردانه نداریم»، به برخی از مسائل فقهی و دینی پرداخت. اما در این یادداشت، آیات قرآن را متناسب با میل خود، نه بر اساس حقیقت قرآن، تفسیر کرده و به دفاع از ساواک پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده پروژه نظامی جدیدی را در آستانه آغاز رقابت‌های انتخاباتی کلید زده است که می‌تواند با در خطر قرار گرفتن نیرو‌های این کشور در منطقه، شرایط را برای کاخ سفید سخت‌تر کند؛ بنابراین اساساً این سوال مطرح می‌شود که آیا رئیس‌جمهور ایالات متحده بر تبعات این اقدام واقف است؟
آسوشیتد پرس گزارش کرد که هزاران تفنگدار و ملوان آمریکا که خدمه دو کشتی تهاجمی آبی خاکی یو اس اس باتان و یو اس اس کارتر هال هستند، درحال حرکت به سمت خلیج فارس هستند و می‌توانند در هر مأموریت نگهبانی مسلحانه از کشتی ها در تنگه هرمز مورد استفاده قرار گیرند.
فارس، تصویری از سید حسن خمینی و فرزندش در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی منتشر کرد.
سید مؤید محسن‌نژاد، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در گزارشی اعلام کرده طی ۱۶ ماه گذشته زمینه بررسی علمی میزان آسیب‌های واردشده به آرامگاه سعدی طی سالیان اخیر فراهم و مشخص شده که این بنا تاریخی دارای مشکلاتی نظیر استحکام بنا و ... است.
گفته می‌شود فرش‌ها طی بازه سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ از ساختمان خارج گردیده است. یکی از شاهدین که در همان دوران در ساختمان حافظیه مسئولیت داشته است در این خصوص گفته است که در «سال ۱۳۹۵ فرش‌ها را با یک دستگاه وانت مزدا بردند منزل...» گفتنی است ساختمان حافظیه سعد آباد متعلق به نهاد ریاست جموری است که از آن به عنوان محلی برای استقبال از روسای جمهور و مهمانان خارجی توسط دولتی‌ها استفاده میشود.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در واکنش به حضور مقتدرانه ایران در تنگه هرمز مدعی شد که موضع نظامی خود در خلیج فارس را تقویت می‌کند.
شاگردان سعید دقیقی در دیداری خانگی موفق به کسب پیروزی مقابل خلیج فارس ماهشهر شدند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
باشگاه واین آلبالی والدپنیاس به زبان فارسی از حضور سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی خبر داد.
باشگاه واین آلبالی والدپنیاس به زبان فارسی از حضور سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی خبر داد.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید الله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید اله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
علی خضریان در تذکری گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترورهای اخیر ، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه برخی از موضوعات در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را نمی‌توان فارغ از تحولات محیطی بررسی کرد، گفت: هم محیط خود کشور، هم محیط منطقه‌ای و هم بین‌المللی در این موارد اهمیت دارد. اگر راجع به موضوعات مختلف نیاز به تحلیل دقیقی داریم باید این موارد را در نظر گرفت.
رئیس‌جمهور کتاب بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس توسط را به دبیرکل سازمان ملل هدیه داد.
رئیس‌جمهور کتاب بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را به دبیرکل سازمان ملل هدیه داد. / خبرگزاری دانشجو
رئیس جمهور پیش از بازگشت به ایران بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را تقدیم، دبیرکل سازمان ملل کرد.
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیت ملی سوریه گفت که نظامیان آمریکا، ترکیه و شبه نظامیان قسد همچنان به روند سرقت و تخریب آثار باستانی سوریه ادامه می دهند.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن گفت که آمریکا و متحدانش در کشورهای حاشیه خلیج فارس سعی دارند،بحران کنونی عراق را تشدید نمایند و به نزاع های فرقه ای در این کشور دامن بزنند.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیتی در سوریه، گفت: آمریکا ۳۰۰۰ هزار نظامی را در ۹ پایگاه نظامی خود در سوریه مستقر کرده است.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ