عملیات نصب سازه‌های جانبی نخستین عرشه فاز ۱۱ پارس جنوبی در بلوک گازی این طرح در آب‌های خلیج فارس پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از ستاره‌های تیم ملی نوجوانان ایران در قهرمانی جهان هدیه جالبی از خانواده‌اش دریافت کرد.
باشگاه استقلال با انتشار ویدیوی جالبی از سه بازیکن جوان، از آنها به عنوان ستاره‌های آینده نام برد.
مربی سابق تیم ملی و ستاره سال‌های گذشته ایران با پیام جالبی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد.
قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان واکنش‌های جالبی را در پی داشته است.
پرسپولیس در خط دفاعی ترافیک جالبی دارد و ستاره‌های ملی‌پوش سرخ‌ها باید برای بازی در ترکیب اصلی تلاش کنند.
با نصب سازه‌های جانبی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی، این سکو برای آغاز عملیات پیش راه اندازی آماده می‌شود.
مطالعه تیمی از باستان‌شناسان جزئیات جالبی درباره شکل سازه‌های زیرزمینی در اختیار مخاطبان قرار داده و اطلاعاتی را درباره یک شهر معنوی، که توسط مردمان زاپوتک در عصر پیش-اسپانیایی در این دوران ساخته شده، آشکار می‌سازد.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر به دلیل کرونا و کم شدن مسافران تعطیل شده اند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
اصفهان- سرپرست معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمکعب روان‌آب در پی بارش‌های اخیر در سازه‌های آبخیزداری استان استحصال شد.
یکی از سایت‌های روسیه گزارش جالبی درباره دیدار دوستانه سپاهان برابر زنیت منتشر کرده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا برای دیدار ستاره‌های لیگ برای نخستین بار طرح جالبی را به اجرا در می‌آورد.
یافته‌ها نشان می‌دهد که میمون‌های کپوچین در شمال شرقی برزیل قادر به ساخت و استفاده از ابزار‌های سنگی بسیار متنوعی هستند. همان‌طور که اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ گفته شده بود، این یافته‌ها احتمال ساخت این ابزار‌ها توسط میمون‌ها را قوت بخشید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ ما طی سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که ایالات متحده با اتخاذ رویکرد یک جانبه گرایانه، صلح و امنیت جهانی را خدشه دار کرده است.
اگرچه آمار اختلال روانی در ایران طی سال‌های اخیر زیر ۲۰ درصد بود، اما شیوع کرونا و نتایج جانبی آن یک جهش بزرگ در این آمار پدید آورد. حالا و متاثر از اتفاقات سه ماه اخیر ایران آیا باید منتظر جهش بزرگتری در این آمار باشیم؟
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مناقصه خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین برای مترو تهران خبر داد.
ریچارلیسون هم در گفتگوی کوتاه پس از بازی برابر کره با رونالدو دست به کار جالبی زد.
فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ