طرح بهار جانها در مجموعه فرهنگی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، وارد آخرین فاز اجرایی خود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دهدشت_ سرپرست پتروشیمی دهدشت گفت: ویژه برنامه روز درختکاری با تجلیل از خانواده شهدا و غرس درخت به یاد شهیدان «طیب و نورالدینی» در پتروشیمی دهدشت برگزار شد.
بیش از ١٢٠ اصله نهال در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس غرس شد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه در سفر به اصفهان همزمان با روز درختکاری، یک اصله نهال غرس کرد.
رئیس جمهور پس از حضور در باغ گیاه‌شناسی و غرس درخت به مناسبت روز درختکاری، از بانک ژن باغ ملی گیاه‌شناسی بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری یک اصله نهال مثمر در محوطه مجلس غرس کرد.
آیت‌الله رئیسی صبح امروز با حضور در باغ گیاه‌شناسی، به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.
رئیس‌جمهور به مناسبت روز درختکاری و با حضور در باغ موزه گیاه شناسی یک اصله نهال غرس کرد
اصفهان- رئیس اداره جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی امسال در این استان خبر داد.
رئیس جمهور کشورمان به همراه دیگر روسای شرکت کننده در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در آیین کاشت نهال یادبود این نشست شرکت کردند.
رئیس جمهور کشورمان به همراه دیگر روسای شرکت کننده در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در آیین کاشت نهال یادبود این نشست شرکت کردند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرزگفت: با هدف مقابله با انگیزه‌های اشخاصی که نسبت به خشکاندن درختان اقدام می‌کنند، شهرداری مکلف شد به تعداد درختان خشکانده شده، درختان جدید غرس کند که با پیگیری ویژه دادستانی و همکاری شهرداری کرج، غرس درختان مناسب و به تعداد کافی، از روز گذشته شروع و امروز هم به اتمام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ