ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل آلبانی به پیروزی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند. این تصمیم پس از فشارهای شدید دولت آلبانی بر آنها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده است که براساس آن هیچ‌کس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.
منابع آگاه امنیتی به تسنیم گفتند که دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.
نخست‌وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی‌توانند از خاک این کشور برای فعالیت‌های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند.
ادی راما، نخست وزیر آلبانی گفت: ما چندین سال است که میزبان گروه مجاهدین در آلبانی هستیم، اما به این شرط که از خاک کشور ما برای انجام عملیات سیاسی استفاده نکنند.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.
اولین بار عصر سه‌شنبه ۳۰ خرداد منابع خبری از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در این کشور خبر دادند. طبق گزارش همین رسانه خبری، پلیس آلبانی اعلام کرد بر اساس حکم دادگاه و به دلیل نقض توافقات صورت گرفته، به این مقر حمله کرده و با مقاومت تروریست‌های منافق مواجه شده است.
پلیس آلبانی امروز بار دیگر به مقر گروهک تروریستی منافقین در منطقه «مانز» وارد شده است.
پلیس آلبانی امروز بار دیگر به مقر گروهک تروریستی منافقین در منطقه «مانز» وارد شده است.
وزیر کشور دولت آلبانی می‌گوید گروهک منافقین توافق ۲۰۱۴ با این کشور را نقض کرده و به همین علت نیروهای پلیس به مقر این گروهک حمله کردند.
کنعانی گفت: منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آن‌ها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آن‌ها خودداری نمودند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت آلبانی می‌داند منافقین جز هزینه هیچ آورده‌ای برایشان ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از فرقه تروریستی را جبران کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.
پلیس آلبانی امروز در بیانیه‌ای دلیل حمله به مقر تروریست‌های منافقین در این کشور را رسانه‌ای کرد.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
یک دادگاه در آلبانی در حکمی "بیژن پولادرگ" را به تامین مالی تروریسم و عضویت در گروه تروریستی محکوم کرد.
«ادی راما» نخست وزیر آلبانی قرار است با سفر به اراضی اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران رایزنی کند.
نخست‌وزیر آلبانی گفت: «من برای دوستان و متحدانمان بیشتر از آن ارزش قائل هستم که بگویم آن‌ها باید چه کاری انجام بدهند. ما همیشه در تصمیم‌هایمان احتیاط می‌کنیم خیلی متواضع باشیم.»
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: ایران به عنوان یکی از اهداف حملات سایبری، ادعاهای آلبانی را ساختگی و بی اساس می‌داند.
روزنامه انگلیسی زبان آبانیایی «تیرانا تایمز» نوشت: ایران متهم است که چندی پیش به موسسات اداری آلبانی حمله سایبری انجام داده و سفارت آن در آلبانی ۲۴ ساعت فرصت دارد تا فعالیت خود را پایان دهد.
دولت آلبانی که میزبان گروهک تروریستی منافقین است اعلام کرد روابط دیپلماتیکش را با ایران قطع کرده و از دیپلمات‌های ایران خواسته این کشور را ترک کنند.
برخی منابع غربی از دستگیری گروهی از جاسوسان روسی در آلبانی خبر داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ