فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت آلبانی می‌داند منافقین جز هزینه هیچ آورده‌ای برایشان ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری منافقین است.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند، این تصمیم پس از فشار‌های شدید دولت آلبانی بر آن‌ها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند. این تصمیم پس از فشارهای شدید دولت آلبانی بر آنها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
منابع آگاه امنیتی به تسنیم گفتند که دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.
چه بر سر سازمان منافقین خواهد آمد؟ این سوالی است که بعد از برخورد پلیس ضد تروریست آلبانی با اعضای کمپ اشرف در ذهن‌ها نقش بسته است. عراق آن‌ها را از کشور خود بیرون کرد. باراک اوباما از دولت آلبانی خواست که به آن‌ها پناه دهد.
سی ام خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود، با ممانعت تروریست‌های این گروه روبه رو گشت که در همین راستا، یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله رایانه ها و سرور‌ها را با خود برد.
۳۰ خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود با ممانعت تروریست‌های این گروه مواجه شد که در همین راستا یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله کامپیوتر‌ها و سرور‌ها را با خود برد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد.
وزیر کشور دولت آلبانی می‌گوید گروهک منافقین توافق ۲۰۱۴ با این کشور را نقض کرده و به همین علت نیروهای پلیس به مقر این گروهک حمله کردند.
کنعانی گفت: منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آن‌ها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آن‌ها خودداری نمودند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از فرقه تروریستی را جبران کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
روزنامه ایران نوشت: اقدامات تروریستی گروهک منافقین این حق را به ایران می‌دهد که جمهوری اسلامی مقر آن‌ها را مورد هدف قرار دهد.
سفیر ایران در نامه به آنتونیو گوترش، اتهامات اخیر دولت آلبانی علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس دانست و تاکید کرد: کشورم به دروغ متهم به حمله سایبری شد.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
پیش از عربستان، آمریکا، انگلیس و ناتو نیز در اقدامی هماهنگ این حمله ادعاییی را محکوم کرده بودند. انگلیس در بیانیه‌ای مدعی شده بود که مرکز امنیت ملی سایبری این کشور با اطمینان قریب به یقین هکر‌های مرتبط با جمهوری اسلامی را مسئول حمله سایبری گسترده به نهاد‌های دولتی آلبانی در ماه ژوئیه امسال می‌داند.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به اتفاق یکدیگر در کنار آلبانی در پی حمله به زیرساخت‌های اطلاعاتی این کشور ایستاده‌ایم. آلبانی و دیگر متحدان، دولت ایران را مسئول این حمله سایبری می‌دانند.
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید مدعی شد از تلاش‌های دولت آلبانی برای پاسخگو کردن ایران در رابطه با حمله سایبری حمایت می‌کنیم.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را قویا محکوم کرد و تصمیم این کشور در قطع رابطه سیاسی را اقدامی نسنجیده خواند.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
دولت آلبانی که میزبان گروهک تروریستی منافقین است اعلام کرد روابط دیپلماتیکش را با ایران قطع کرده و از دیپلمات‌های ایران خواسته این کشور را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ