یک دادگاه در آلبانی در حکمی "بیژن پولادرگ" را به تامین مالی تروریسم و عضویت در گروه تروریستی محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان ایرانی-آلمانی فردا می تواند در یک دیدار دوستانه برابر تیم بورسیا دورتموند قرار بگیرد.
نتایج شش سال تحقیقات مستمر یک گروه تحقیقاتی بین‌المللی متشکل از محققین ایرانی، آلمانی و ترکیه‌ای بر روی ماهیان گلچراغ یا دکتر فیش در حوضه آبریز رودخانه دجله در کشور‌های ایران، ترکیه و عراق در قالب یک مقاله پژوهشی با کشف یک گونه ناشناخته از این گروه ماهیان منتشر شد.
باشگاه های ایرانی با راستی آزمایی شرکتی آلمانی برای دریافت صدور مجوز حرفه ای روبرو هستند.
ارنست هرتسفلد (ایران‌شناس آلمانی) در سال‌های ۱۹۲۵ و ۱۹۲۹ با بررسی این مجموعه، عنوان «تخت جمشید خشتی» را برای مجموعه کاخ‌ها برگزید. به نظر می‌رسد کوه خواجه قلعه‌اى شهرى از دوره اشکانی و تنها نمونه باقى مانده از دژشهرهاى اشکانى در ایران باشد.
مربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه بازیکن ایرانی این تیم هنوز در حال سازگاری با شرایط جدید است، گفت: لیگ ایران را زیر نظر داریم و هر احتمالی برای جذب یک ایرانی دیگر باز است.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
تیم فوتسال پالما در شب پیروزی و گلزنی بازیکن ایرانی خود، در جدول رده بندی لیگ فوتسال اسپانیا یک پله سقوط کرد.
تیم فوتسال پالما در شب پیروزی و گلزنی بازیکن ایرانی خود، در جدول رده بندی لیگ فوتسال اسپانیا یک پله سقوط کرد.
اگر درخشش گلر آلمانی توئنته نبود، ملی‌پوش ایرانی فاینورد امروز حداقل یک گل می‌زد.
یک نشریه آلمانی از احتمال جدایی سردار آزمون و آمادگی باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای فروش این مهاجم ایرانی خبر داد.
افعی واگنر یا افعی ارومیه‌ای یک مار سمی است که از خانواده Viperidae است و در شمال غربی ایران و شرق ترکیه زندگی می‌کند. موریتز واگنر طبیعت‌شناس آلمانی آن را در سال ۱۸۴۶ کشف کرد.
وینگر تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد سه تیم باشگاهی یونان را برای حضور در این کشور دریافت کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
یک نشریه آلمانی امروز از برنامه برلین و ۸ کشور اروپایی دیگر برای گسترش تحریم‌ ها علیه ایران در ارتباط با اغتشاشات پراکنده اخیر خبر داد.
وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفتهانزا در مسیر تهران- فرانکفورت اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است اما تاکنون اطلاعات مستندی از طرف آلمانی دریافت نشده است.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
زمانی که علی دایی پای قراردادش با باشگاه آلمانی آرمینیا بیله‌فلد را امضا می‌کرد انگار یک شناور ساخت ایران در آب‌های آزاد دنیا دریا را می‌شکافت و پیش می‌رفت.
یک روز پس از اعلام قطع روابط دیپلماتیک توسط نخست‌وزیر آلبانی، برخی گزارش‌ها نیز در ارتباط با ورود پلیس این کشور به سفارت ایران در تیرانا منتشر شد که بعدا تصاویر تلویزیون دولتی آلبانی انجام این اقدام را تایید کرد. این اقدام پلیس آلبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که بر اساس عرف و قوانین مدون بین‌المللی، سفارت‌خانه یک کشور در کشور دیگر دارای مصونیت دیپلماتیک بوده و کشور میزبان موظف است از ساختمان، اموال، پرسنل و دیپلمات‌های آن سفارت‌خانه و کشور محافظت کامل داشته باش
قطع روابط دیپلماتیک پس از آن صورت گرفت که تیرانا، تهران را به سازماندهی یک حمله سایبری بزرگ متهم کرد.
یک مرد داخل سفارت ایران کاغذهایی را در بشکه آتش می اندازد. نور شعله های آتش، دیوارهای ساختمان سه طبقه سفارت ایران را روشن کرد.
نشست ضد ایرانی گروهک منافقین در آلبانی بخاطر یک حمله سایبری لغو شد.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ