در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
نخستین دلیلی که پرواز جت‌های جنگنده روی میانگین ارتفاع ۵۰ هزار فوت (۱۵.۲ هزار متر) محدود شده، عدم احتراق کامل سوخت در ارتفاع بالاتر است. در فواصل خیلی زیاد از سطح زمین، هوا اکسیژن کمی دارد و می‌دانید که سوخت برای احتراق، نیازمند اکسیژن است. اگر اکسیژن نباشد، خبری از احتراق و پرواز هم نیست.
اسکندری گفت: یروگاه‌های حرارتی با آمادگی بالای 98 درصد و انجام تعمیرات بهینه توسط متخصصان داخلی آمادگی کاملی برای تامین انرژی مورد نیاز مشترکان در این ایام خواهند داشت.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت همکاری برای رشد ICT گفت: می‌توانیم با یکدیگر تحولات بزرگی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح بین المللی داشته باشیم.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
عرضه اولیه گروه مالی شهر با نماد شهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه انجام شد و این دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه سال جاری بود. در حاشیه این عرضه اولیه درگاهی مدیرعامل گروه مالی شهر با خبرنگار نبض بورس گفتگو کرد و برخی پرسش‌ها را پاسخ داد.
سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر ۶۵ سال می‌شود.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طول عمر انسان می‌تواند از رکورد کنونی ۱۲۲ سال عبور کند و انسان قادر است به سن ۱۵۰ سالگی برسد.
نظام تیک‌های واتس‌اپ که مزایا و معایب خود را دارد، نشان می‌دهد پیام‌هایتان به مخاطب رسیده (یک تیک خاکستری)، مخاطب آن را دریافت کرده (دو تیک خاکستری) و آن را خوانده است (دو تیک آبی).
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
ژاوی قصد ندارد تا زمان بهبودی کامل روبرت لواندوفسکی از او استفاده کند و حداکثر احتیاط در مورد او لحاظ خواهد شد.
پیش از دربی امشب مادرید و طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه، ناهار را باهم در یکی از رستوران‌های مادرید صرف خواهند کرد در حالی که روابط دو طرف سردتر از همیشه است.
علیرضا پورسلمان با رای اعضای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه در ۳۶ ایستگاه حداکثر شاخص مشخص و میانگین آن برای سطح شهر تهران محاسبه می‌شود، گفت: تمامی این ۳۶ دستگاه مجهز به سنجش تمام آلاینده‌ها نیست.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه طبق قانون عیدی کارگران 2 برابر حقوق پایه است به شرطی که از 3 برابر حداقل حقوق تجاوز نکند، گفت: جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران هنوز آغاز نشده است.
معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین پرداخت حقوق در سال گذشته، هفت میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که اکنون به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسیده است.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه قیمت گندم امروز یا حد اکثر تا فردا اعلام می شود، گفت: قیمت گندم رقمی بین ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
با توجه به گرمای هوا، توصیه می‌شود غذای گرم بسته بندی، بیش از دو ساعت در فضای بیرون، نگه داری نشود. عزاداران هم لازم است در سریع‌ترین زمان، غذای نذری را میل کرده و یا سریعاً در یخچال نگهداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ