اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.
کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد و تیم ملی برزیل، سه بازیکن را انتخاب کرده است که از نظر او بهترین‌های نسل خودش هستند.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد و همچنان به دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن ادامه می دهد و فعلا قصد ندارد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
اریک بایناما، استنلی کی‌روش و وسلی گومز سه بازیکن خارجی این فصل گل گهر سیرجان هستند.
پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.
سرمربی تیم ملی ایران در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر تشریح شد.
تمرینات تیم ملی پس از اضافه شدن سه بازیکن سپاهان در مجموعه پک ادامه یافت.
حمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی به تمرینات اختصاصی خود در کمپ تیم‌های ملی فوتبال ادامه دادند و کارلوس کی‌روش در مدت ۹۰ دقیقه‌ای تمرین، عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت.
سه بازیکن تیم ملی امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش کارهای تمرینی خود را پشت سر گذاشتند.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
سرمربی تیم ملی ایران در مقایسه با آخرین دوره حضورش در این تیم سه بازیکن اصلی را در اختیار ندارد.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
در شرایطی که بامداد امروز اعضای تیم ملی راهی اتریش شده‌اند، سه بازیکن ایرانی شاغل در قطر نیز خود را به کی‌روش معرفی کردند.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
محمدرضا ساکت در نشست دوستانه با اصحاب رسانه اصفهان صحبت‌های جالبی در خصوص یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیمش مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ