محمدرضا ساکت در نشست دوستانه با اصحاب رسانه اصفهان صحبت‌های جالبی در خصوص یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیمش مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
هری کین در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه اسکای شرکت کرد.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با شبکه خبر درباره ابهامات مهمی که این روزها پیرامون باشگاه اصفهانی جریان دارد، صحبت کرده است.
در حالی که آینده کیلیان امباپه همچنان مشخص نشده، این بازیکن با پیام هایش در شبکه های اجتماعی جلب توجه می کند.
سرخیو بوسکتس آنقدر بازیکن بزرگی بود که سال‌ها پست هافبک دفاعی بارسا را قبضه کرده بود. با درخشش او بسیاری از استعدادهای لاماسیا که شبیه به او بازی می کردند، پشت خط ماندند.
قرار است که مارکو آسنسیو با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی، از رئال مادرید جدا شود.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رکوردشکنی مهاجمی همراه بود که توانست اسم خود را به عنوان جوانترین بازیکنی ثبت کند که در یک مسابقه سه گل به ثمر می رساند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، پس از درخشش ترنت الکساندر آرنولد در ترکیب این تیم از او تمجید کرد.
اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سوت پایان نیمه اول و در حین ورود به رختکن با صحنه‌هایی شوکه کننده مواجه شدند.
در جدیدترین قسمت برنامه «ستاره‌ساز» که دیروز از شبکه ٣ پخش شد، زانوی بازیکن به صورت گلر (علیرضا رضاپور) برخورد کرد و باعث خونریزی شدید بینی او شد.
با تایید یک شبکه اسپانیایی، سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران برای فصل آینده با باشگاه پالما به توافق رسیده است و سومین بازیکن ایرانی این تیم خواهد بود.
علی لطیفی، بازیکن سابق تیم استقلال، روی آنتن زنده شبکه جام‌جم اعلام کرد: به خاطر مردم این آخرین برنامه‌ای است که در صداوسیما شرکت می‌کنم.
عدم حضور مهدی طارمی در نظرسنجی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر پرتغال، حواشی زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.
تحلیل گران شبکه ESPN معتقد هستند که کیفیت عثمان دمبله در بازی فینال، بدترین عملکرد یک بازیکن در تاریخ جام های جهانی بوده است.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
جان استونز، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است در طول دوران فوتبالش بازیکنی شبیه به فیل فودن ندیده است.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
گزارشگر شبکه تلویزیونی اسپانیا از تکنیک بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما به شکل ویژه‌ای تمجید کرد.
این بازیکن بازنشسته با حضور در یکی از شبکه های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی، این خبر را تایید کرده است و علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم موضع گرفت.
خبرنگار این شبکه دست به شیطنت زد و از طارمی درباره تلاش این بازیکن برای شبیه سازی و فریب دادن داوران در محوطه جریمه سوال کرد که در بازی با اتلتیکو به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد.
مارتین برایثویت، مهاجم سابق بارسلونا، معتقد است که عثمان دمبله بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده است.
در این لحظه ساکت از کوره در رفت و با کوبیدن مشتش بر روی میز صحبت‌های بازیکن را نقل کرد: بازی‌های شما از شبکه سه پخش نمی‌شود و من احتیاج دارم برای در تیمی بازی کنم که بازی‌های آن به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش شود
فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، مدعی شد هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال شبیه کریم بنزما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ