طارمی بامداد یکشنبه یکصدمین بازی خود برای پورتو را انجام می دهد. دیداری انتقامی برابر تیمی که مسئولین و هوادارانش بارها در رسانه ها به مهاجم ایرانی هجمه وارد کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا می‌گوید در دیدار دوستانه مقابل آرژانتین به دنبال انتقام خواهد بود.
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
اولیویه ژیرو گفت، دربی میلان نبرد انتقامی او با لائوتارو مارتینز نیست و مساله موفقیت تیم مطرح است.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار حساس تیمش با ناپولی در سری آ می‌گوید ناپولی برای جبران شکست مقابل میلان و حذف از لیگ قهرمانان به مصاف یووه خواهد آمد.
دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن و من سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می رساند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم های ایران و ژاپن به دیدار پایانی فوتسال 6 جانبه تایلند صعود کردند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری عجیب و با دو ضربه پنالتی، پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 – 2 عوض کرد.
در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.
دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی بین دو تیم آرژانتین و هلند برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال اروگوئه غنا بار دیگر پس از اتفاقات جام جهانی 2010 در دیداری مرگ و زندگی مقابل هم قرار گرفته‌اند.
اینکه یحیی چرا باید به کمیته انضباطی برود، برگرفته از انتقادی است که او چند روز پیش از دیدار ملی‌پوشان ایران با ابراهیم رئیسی داشته است. او با انتشار تصاویری، از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور، فرصت مطرح‌کردن مشکلات موجود را از دست داده‌اند و به بیان آن نپرداخته‌اند. یحیی با اشاره به همین مورد از این گفت که نمره معرفت آن‌ها صفر شده است
دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم بازیکنانی را از یکدیگر در اختیار گرفتند برگزار کننده دیدار جذاب هفته هشتم هستند که با شرایطی متفاوت برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی پیروز شد.
بدون شک طارمی بی‌صبرانه منتظر این دیدار بوده و این دیدار فرصت بسیار مناسبی است تا او شیر‌ها (لقب تیم اسپورتینگ) را شکار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ