وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
وزیر کشور در نشستی با استاندار هرمزگان، جزایر۳گانه ایرانی خلیج فارس را دُرّ گران‌بهای کشور برشمرد و بر لزوم برنامه‌ریزی اساسی برای آنها و سایر جزایر استان تاکید کرد.
وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
وحیدی وزیر کشور درباره لزوم رعایت هنجار‌های اجتماعی اظهار کرد: همه باید این هنجار‌ها را رعایت کنند و کسی برای تئوریزه کردن برهنگی و تقویت کسانی که ترویج برهنگی می‌کنند، تلاش نکند.
وزیر کشور گفت: طبق آمار غربی‌ها، ۵۰ درصد کودکان غربی پدر ندارند و این از گفته‌های خودشان است. حتی چهره‌های مطرح و مشهور آن‌ها نیز قائل به پدر و مادر بودن نیستند و هیچ قاعده‌ای برای رابطه زناشویی قائل نیستند در حالی که این جزو حقوق اولیه یک کودک برای داشتن پدر و مادر است.
وزیر کشور تأکید کرد: آنچه فراجا انجام می‌دهد مورد تأکید و تشکر قاطبه مردم است و فراجا در چارچوب ماموریت‌های قانونی خود عمل می‌کند.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
وزیر کشور در خصوص حواشی ایجاد شده در پی بخشنامه معاون سیاسی خود گفت: این مساله جزو موضوعات در دست رسیدگی ما است، امیدواریم با دوستان به یک تفاهم مناسبی برسیم و این کار را مدیریت کنیم.
وزیر کشور با بیان اینکه زیست عفیفانه باعث این اندیشه است، گفت: حتی کودکان هم در ایران به مسایل سیاسی آگاهی دارند. دشمن در جنگ ترکیبی به حوزه عفاف و حجاب نظر دارد. از این رو در وهله نخست به دنبال رفتار انفعالی ما است.
رضایی بیان کرد: هفته گذشته تعدادی از نمایندگان به سراغم آمدند و درخواست کردند که در نطق خود علیه اقدام اخیر معاون وزیر کشور (منع مدیران در همراهی با نمایندگان) موضع بگیرم، جواب منفی دادم چرا که اگر چه بنده از ابتدا با وزیر کشور مخالف بودم و مخالفت خود را نیز ابراز داشتم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
بر اساس اسنادی که به دست تابناک رسیده به نظر می رسد که احمد وحیدی وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
بر اساس اسنادی که به دست تابناک رسیده به نظر می رسد که احمد وحیدی وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
نایب رئیس مجلس گفت: ابلاغیه اخیر وزارت کشور تعرض به جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود که وزیر کشور باید با افرادی که چنین کاری کردند، برخورد کند.
کرمان- وزیر کشور این هفته به استان کرمان سفر می کند.
وزیر کشور در مورد مرز‌های مشترک ایران و افغانستان، گفت: ما به حاکمان افغانستان تذکر دادیم که بیشتر باید افراد خود را توجیه و مراقبت کنند البته یگان‌های مرزی ما هم با قدرت از منافع ملی دفاع می‌کنند و اجازه تخطی در مرز‌ها را به کسی نمی‌دهند، اما آن‌ها باید رعایت کنند.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
وزیر کشور: احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتخابات فعال شوند/ دنبال انتخابات با مشارکت حداکثری هستیم
وحیدی با اشاره به بزرگ کردن دلار از سوی مردم، گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه جهانی درست کرده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند. حجم بدهی آمریکا حدود ۳۰ هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.
رسیدگی به جرم و آیین دادرسی آن در دادسرا چگونه و برعهده معاون وزیر کشور است یا قوه قضائیه، اینکه آیا وزیر کشور می‌تواند شخصی از اشخاص شهروند یک کشور را ولو به فرض ارتکاب و انتساب جرم تا محاکمه بازداشت کند؟!
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ