کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
بارسلونا امشب مقابل وایادولید، حریف قعرجدولی خود، با نتیجه 3-1 شکست خورد.
شکست 3-1 لیدز مقابل وستهم باعث شد بقای این تیم در لیگ برتر به نتایج دو تیم اورتون و لسترسیتی در هفته آینده بستگی پیدا کند.
وینگر نفت مسجد سلیمان یک نمایش خیره کننده در آخرین دیدار تیمش از خود بجا گذاشت.
با وجود اصرار جواد خیابانی در جریان دیدار پیکان و پرسپولیس، خودروسازان پایتخت حتی قبل از برگزاری این بازی هم بقایشان قطعی بود.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
در حالی که ساوتهمپون مدعی اول سقوط از لیگ برتر به حساب می آید، 4 تیم دیگر نیز برای نیفتادن می جنگند.
مس کرمان فاصله امتیازی قابل اعتنای خود را از دست داده تا اکنون سه هفته پایانی با استرس بزرگی برای آنها همراه باشد.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به اینکه امتیازات زیادی را با فرصت‌سوزی و بدشانسی از دست داده‌اند، از اطمینان خود برای بقای این تیم می‌گوید.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
مهدی محمدنبی گفت: متاسفانه فوتبال همیشه دستش دراز است چون حقوق حقه خودمان در پخش تلویزیونی بازی ها را دریافت نمی کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
تقی آزاد ارمکی، استاد دانشگاه گفت: من در جای دیگری بحث کرده ام، آخرین گامی که جمهوری اسلامی در بازنگری خودش دارد، بازشناسی و بازنگری اصولگرایی است. برای بازشناسی و بازنگری اراده نمی کند که از آن عبور کند، چون قدرت متصلب و حاکم است. همان طور که اصلاحات وقتی قدرت داشت فرصت را برای بازنگری خودش از دست داد.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
عباس عبدی خواستار توضیح قوه قضائیه درباره شرابط زندان تاج زاده شد.
زیدآبادی گفت: در بسیاری از کشورهای جهان مخالفان در خیابان حضور دارند و مخالفت خود را بیان می‌کنند. ولی معلوم نیست چرا اینقدر در ایران از آن ترس وجود دارد. در همه جای جهان، مردم برای پیگیری مطالبات خود می‌آیند و پلیس هم جایگاه ویژه‌ای را برای آن‌ها اختصاص می‌دهد.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران با برتری مقابل سوریه در گروه سوم آسیا و اقیانوسیه ماندگار شد.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ