متهم گفت: روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
پسر خانواده ابتدا سعی داشت با داستانسرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل پدرش بی‌گناه بداند و این در حالی بود که ادعا‌های مرد جوان و همسرش با هم تناقض داشت و همین کافی بود تا راز این جنایت خانوادگی فاش شود.
متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف خانوادگی و دیدن فرزندش ۳ نفر را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
در بررسی‌های اولیه روشن شد تلفن همراه قربانی ۲ بهمن ماه در منطقه رودهن آنتن‌دهی داشته و همزمان با او، گوشی موبایل پسرعمویش داوود نیز در همان منطقه نقطه‌زنی شد. به این ترتیب داوود ۴۲ساله که متأهل و صاحب فرزند بود به عنوان متهم بازداشت شد. داوود سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از مرگ دخترعمویش نشان دهد، اما در بازجویی‌های بعدی اعتراف کرد از ۱۰ سال قبل فرناز را به عنوان زن دوم صیغه کرده و با او زندگی پنهانی داشته است.
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از قتل همسر و دو فرزند توسط پدر خانواده با شلیک گلوله اسلحه شکاری خبر داد.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان علت قتل والدین در بهارستان را توهم شیشه ای فرزند دانست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
قتل همسر مقابل چشمان فرزند
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!
متهم که مردی جوان است مدعی است وقتی مقتول به او فحش ناموسی داد کنترل خودش را از دست داد و دست به قتل زد.
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله استان لرستان گفت: داماد خانواده که مسلح به کلت بود ابتدا پدرزن خود را با شلیک گلوله زخمی کرد. بعد همسر خود را به قتل رساند و سپس به خود شلیک کرده و فوت شد. قاتل و همسر کشته شده او حدود ۴۰ساله بوده و یک فرزند خردسال داشتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس/ هوسرانی به نام عاشقی!/ اعتراف به قتل همسر و فرزند/ تصادف وحشتناک در جاده اصفهان/ دختر کینه جو راز ثروت نامزدش را فاش کرد/ آخرین سلفی مردتهرانی در هوای توفانی/ آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!/ محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
اعتراف به قتل همسر و فرزند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند
اکبر در بازجویی اولیه به قتل پسرش اعتراف کرد و گفت: چند سالی بود که وحید به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر این موضوع و خرج تهیه مواد با هم درگیر شدیم. اگر ما خانه نبودیم وحید وسایل خانه را می‌فروخت تا مواد تهیه کند. روز حادثه دوباره سر پول مواد با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت با قیچی که در دستم بود چند ضربه به او زدم.
شیراز - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ