صفحه فدراسیون جهانی والیبال و لیگ ملت‌ها تمجید متفاوتی از امین اسماعیل نژاد انجام داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومینیک سوبوسلای، خرید جدید لیورپول، شیفته کریستیانو رونالدو و دوست صمیمی ارلینگ هالند بوده ولی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد با پیراهن افسانه‌ای استیون جرارد است.
رئیس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده‌اند؛ آنها می‌خواهند به غرب بروند و می‌گویند «بگذارید برای گشت‌وگذار به ورشو و ژشوف برویم!»
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران از مجموعه بازیکنان با کیفیتی تشکیل شده است و بی‌صبرانه در انتظار دیدار مقابل این تیم هستم.
نمانیا گودلی، ستاره سویا، که با این تیم یک بار فاتح لیگ اروپا شده می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا در بوداپست برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه هواداران امروز یک روز رویایی را برای ما بوجود آوردند گفت: منتشر فینال جام حذفی هستیم تا بتوانیم جام را به هواداران هدیه کنیم.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسا، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی به بلوگرانا است. او همچنین از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین مهاجم حال حاضر دنیا یاد کرد.
گروسی افزود که دستیابی به این امر بسیار مهم خواهد بود، زیرا به آژانس اجازه می‌دهد تا یک مبنای جدیدی را در صورت ازسرگیری اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام، ایجاد کند. مدیرکل آژانس اضافه کرد: اکنون مشتاقانه منتظر بحث‌های فنی بعدی و اجرای سریع و کامل تضمین‌های ایران و بیانیه مشترک من و معاون رئیس جمهور اسلامی هستم.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم بی‌صبرانه منتظر رویایی با پاری سن ژرمن است.
بعد از اعلام برگزاری دو مسابقه دوستانه بین تیم ملی آلمان مقابل پرو و بلژیک، هانسی فلیک، سرمربی مانشافت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
ارلینگ هالند در مصاحبه با نشریه جی‌کیو اطلاعات جدیدی از زندگی شخصی‌اش فاش کرد که جالب توجه بوده است. از مراقبه و استراحت بدون اینترنت گرفته تا الگوبرداری از مسی و آگوئرو.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است شاهد پایان دوران بی‌جامی شیاطین سرخ باشد و با پیراهن این تیم جامهای قهرمانی به دست بیاورد.
مسی: بی‌صبرانه منتظرم تا به آرژانتین برسم و ببینم مردم با چه شور و شوقی منتظر استقبال از تیم با این جام هستند. بله، هدف من این بود که پیش از پایان فوتبالم این جام را به دست بیاورم. دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم.
علیرضا باویه می‌گوید فولاد خوزستان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در ادامه فصل برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر می‌جنگد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، بی‌صبرانه منتظر بازگشت به میادین فوتبال است.
کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که در چه وزنی کشتی بگیرم و بی صبرانه منتظر آغاز رقابت‌های جام جهانی هستم.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی است.
وویچک شزنی بی‌صبرانه منتظر دیدار با آرژانتین و تقابل با لئو مسی در جام جهانی است.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، بی تاب رسیدن روز بازی برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.
کادرفنی و هواداران بی‌صبرانه منتظر بازگشت وحید امیری به روزهای اوج هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.
آرتور ملو، ستاره برزیلی و جدید لیورپول، بی صبرانه منتظر بازی برای این تیم زیر نظر یورگن کلوپ است.
بدون شک طارمی بی‌صبرانه منتظر این دیدار بوده و این دیدار فرصت بسیار مناسبی است تا او شیر‌ها (لقب تیم اسپورتینگ) را شکار کند.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار سوپرجام اروپا می‌گوید او و تیمش بی‌صبرانه منتظر دیدار با تیم بزرگ رئال مادرید هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ