رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برای حل مسائل محیط زیستی در ایران خبر داد و گفت: هان نیازمند تنوع در منابع انرژی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه از تدوین لایحه‌ای به منظور قانونمندسازی فعالیت شرکت‌های نظامی خصوصی در این کشور خبر داد.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی درباره آمار فعالیت بانوان در شرکتهای دانش بنیان گفت: ۱۲ درصد مدیر عاملان شرکتهای دانش بنیان بانوان هستند.
نشست بنیاد زنان متخصص با حضور جمعی از بانوان فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار شد تا زمینه برای تسهیل فعالیت این قشر از فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری فراهم شود.
رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که سایت شرکت اسرائیلی «evigilo» که در زمینه سیستم‌های هشدار فعالیت دارد و سایت شرکت تسلیحاتی اسرائیلی «iwi» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
گزارش سامانه ملی ایران نوآفرین به عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا نشان می دهد بیشترین سهم شرکتهای نوپا به حوزه فناوری اطلاعات اختصاص دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی خراسان رضوی فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ دورکار شدند.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با بیان اینکه ۷۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه بیوتکنولوژی فعالیت می‌کنند گفت: محصولات زیستی این شرکت‌های دانش بنیان تاکنون به ۱۷ کشور صادر شده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه تحقیقات و فناوری کشور باید در راستای رفع نیازهای حوزه سلامت ریل گذاری شود، گفت: ۲۵ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند.
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌ بین المللی مهرآباد از باز شدن باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد برای همه شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارخانه تازه فعال شده روغن گیری زیتون بندر گز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد تا در خارج از فصل برداشت محصول نیز فعالیت کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو، بر انجام فعالیت در حوزه‌های تخصصی و پرهیز از موازی‌کاری تاکید کرد.
شرکت‌های دانش‌بنیان با فعالیت در زمینه توسعه فناوری‌های نوین کشاورزی و تولید کودهای ریزمغذی و سموم زیستی باعث توسعه بخش کشاورزی در کشور شده‌اند.
اراک - سفیر ساحل عاج در ایران گفت: در حال حاضر شرکت‌هایی از ساوه در این کشور مستقر هستند و امیدواریم بزودی شاهد فعالیت شرکت‌های صنعتی و اقتصادی اراک در ساحل عاج باشیم.
یکی از تسهیلات ویژه‌ای که برای رفع موانع تولید و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تعریف شده، حل چالش سربازی برای نخبگان و کارآفرینانی است که در این مجموعه‌ها نقشی کلیدی دارند.
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق امضا شد.
یک نماینده مجلس ضمن برشماری ویژگی‌های شرکت‌های خلاق و نوآور، فعالیت این شرکت‌ها را در عرصه معدنی کشور، حیاتی توصیف کرد.
شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند فعالیت خود را در واحدهای مسکونی به شرط رعایت ضوابط و مقررات و عدم ایجاد مزاحمت برای همسایگان، ادامه دهند.
بانک مرکزی «ضوابط اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
طبق آمار، مالیات ابرازی عملکرد شرکت‌های استانی سال قبل ۴.۵ هزار میلیارد تومان و جمع مالیات و عوارض ارزش افزوده آنها ۶.۵ هزار میلیارد تومان بوده که این مبلغ به حساب خزانه استان واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ