یک سیاستمدار فرانسوی، ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین از سوی غرب را عامل اصلی ادامه تنش ها در این کشور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مرد با معرفی خود به عنوان سرهنگ و سرگرد پلیس مبارزه با مواد مخدر، در یکی از بوستان‌های غرب تهران گروگانگیری کردند.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، گلزن جوان بارسلونا، در ال‌کلاسیکو می‌گوید اکنون در رویاهایش زندگی می‌کند.
سیاستمدار برجسته فرانسوی با انتقاد از تصمیم دولت این کشور برای تحویل موشک دوربُرد به اوکراین، آن را «غیرمسئولانه» توصیف کرد.
لیساندرو لوپز، مدافع سابق اینترمیلان، با تیم الخلیج عربستان به توافق رسید.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از مبالغ مورد نظر سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم پرده برداری کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی این تیم از بین دو گزینه ایرانی انتخاب خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است، اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می‌کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می کنیم.
سرمربی اسپانیایی که یکی از گزینه های هدایت استقلال است، در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
باشگاه استقلال تا دقایقی دیگر برای سرمربی اسپانیایی یک نشست خبری را برگزار می کند.
با اعلام باشگاه استقلال، سرمربی اسپانیایی برای نشستن روی نیمکت آبی ها، با سرپرست باشگاه وارد مذاکره شد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر به چالش‌های کنونی این کشور رسیدگی نشود، حزب راست‌گرای افراطی فرانسه می‌تواند قدرت را از سیاستمداران میانه‌رو برباید.
یک سیاستمدار فرانسوی اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور با نادیده گرفتن خواست عمومی در خصوص افزایش سن بازنشستگی، محبوبیت خود را از دست داد.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
مارین لوپن در یک نشست در پارلمان کشورش تصریح کرد: "ارسال تدریجی تسلیحات جنگی احتمالا به معنی جنگی برای یک قرن خواهد بود. درگیر شدن تمام و کمال ناتو (در این جنگ) منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد."
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
اورلین شوامنی شب گذشته گل اول فرانسه را به انگلیس زد و به تقیلد از لیساندور لوپز شادی گلش را به نمایش گذاشت.
جردن باردلا ۲۷ ساله، که در نوجوانی به حزب راست افراطی «جبهه ملی» فرانسه ملحق شده بود، اکنون جایگزین مارین لوپن به عنوان رهبر حزب شده است.
اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون واکنش به استفاده احتمالی از سلاح هسته ای در اوکراین با انتقاد «مارین لوپن» رهبر جناح راست افراطی فرانسه مواجه شد.
مربی گلرهای تیم ملی بخشی از کار خود در آخرین تمرین را روی میز پینگ پنگ پیش برد.
بدون اغراق یزدانی یکی از جنگنده‌ترین کشتی‌گیرانی است که تابه‌حال در زندگی‌ام دیدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ