یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لورن جیمز، مهاجم تیم ملی انگلیس، به دلیل خطای غیرعمد روی بازیکن نیجریه دو جلسه محروم شد.
لورن جیمز، ستاره تیم ملی زنان انگلیس و خواهر ریس جیمز، مجبور شد بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند.
لورن جیمز، ستاره تیم ملی زنان انگلیس و خواهر ریس جیمز، مجبور شد بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند.
لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
سیاستمدار برجسته فرانسوی با انتقاد از تصمیم دولت این کشور برای تحویل موشک دوربُرد به اوکراین، آن را «غیرمسئولانه» توصیف کرد.
لوری مدیروس، هافبک پرتغالی فصل گذشته براگا، از انتقال خود به النصر عربستان و حضور در کنار هموطنش، کریستیانو رونالدو، خبر داد.
فینال لوران گاروس که امروز بین نوواک جوکوویچ و کاسپر رود نروژی برگزار شد شاهد حضور دو ستاره بزرگ فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ و کیلیان امباپه بود.
مالک و رییس باشگاه لیون اعلام کرد، لوران بلان مربی این تیم می‌ماند. او گفت برای بلان بازیکنان باتجربه‌ای می‌خرد تا تیم به سوی صدر جدول خیز بردارد.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
سران لیون از تمدید قریب الوقوع قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فرانسه خبر می دهند.
دینگ لیرن، ستاره آرام و دوست داشتنی شطرنج چین با شکست حریف روسی خود بعد از یک دهه به سلطه کارلسن پایان داد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر به چالش‌های کنونی این کشور رسیدگی نشود، حزب راست‌گرای افراطی فرانسه می‌تواند قدرت را از سیاستمداران میانه‌رو برباید.
یک سیاستمدار فرانسوی اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور با نادیده گرفتن خواست عمومی در خصوص افزایش سن بازنشستگی، محبوبیت خود را از دست داد.
دینگ لیرن چینی و علیرضا فیروزجا هرکدام به ترتیب با ریتینگ ۲۷۸۸ و ۲۷۸۵ در رده‌های سوم و چهارم جهان قرار گرفته‌اند. هیکارو ناکامورا ستاره تیم ملی شطرنج آمریکا با ریتینگ ۲۷۷۵ در رده پنجم جهان ایستاده است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، چند روز پس از شکست سنگین برابر لیورپول در حال خرید در شهر چشایر دیده شده است.
دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.
مارین لوپن در یک نشست در پارلمان کشورش تصریح کرد: "ارسال تدریجی تسلیحات جنگی احتمالا به معنی جنگی برای یک قرن خواهد بود. درگیر شدن تمام و کمال ناتو (در این جنگ) منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد."
دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی به شوخی دوستش محمد صلاح درباره راهیابی کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پاسخ داد.
دژان لوورن، مدافع زنیت سن پترزبورگ، بابت عدم حضور تیم ملی روسیه در جام جهانی ابراز تاسف کرد.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.
یک سیاستمدار فرانسوی، ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین از سوی غرب را عامل اصلی ادامه تنش ها در این کشور دانست.
دژان لوورن، هم‌تیمی سابق محمد صلاح در لیورپول، بعد از هت‌تریک او در بازی دیشب مقابل رنجرز فرصت را برای تسویه حساب با منتقدین این ستاره مصری مناسب دید.
«لورن بویبرت» نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کلورادو در پیامی توییتری به تصمیم دولت «جو بایدن» برای کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین به شدت انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ