باشگاه استقلال تا دقایقی دیگر برای سرمربی اسپانیایی یک نشست خبری را برگزار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آرژانتینی تیم ملی بحرین از آرزوی حضور این تیم در جام‌جهانی گفت.
رئیس بارسلونا در مصاحبه جدید خود گفت که درهای بارسلونا همیشه به روی پپ گواردیولا باز است.
بارسلونا برای جام خوان گامپر با لاتزیو در حال مذاکره است و همه چیز حکایت از این دارد که تیم مائوریتزیو ساری حریف آبی و اناری ها خواهد بود.
خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حالا دیگر به دنبال آرامش است و تنها به این خاطر بود که تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.
خوان لاپورتا سرمست از جذب ایلکای گوندوگان برای بارسا گفت که ستاره های بزرگ دنیا دوست دارند به این باشگاه ملحق شوند./
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره راز برگزاری نشست خبری خوان لوپز به صحبت پرداخت.
برگزاری نشست خبری برای خوان لوپز، از آن دست اتفاقات عجیبی بود که عصر امروز در باشگاه استقلال اتفاق افتاد.
خوان لوپز به بازدید از امکانات و بخش های مختلف باشگاه استقلال پرداخت.
خوان رامون لوپز، گزینه سرمربیگری استقلال گفت: در مورد برنامه‌های آینده با مدیرعامل استقلال صحبت کردیم تا امکان همکاری با یکدیگر را بررسی کنیم.
«خوان رامون لوپز»، سرمربی پیشین تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان برای مذاکرات جهت هدایت آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده، وارد تهران شد. این مربی اسپانیایی در ویدیویی کوتاه گفت: «سلام ایران، سلام استقلال». هنوز مشخص نیست سرمربی‌گری تا چه اندازه برای مدیران استقلال جدی است.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
خوان رامون لوپز کارو به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
هرجا که فرآیند غنی سازی وجود دارد و تولید مواد هسته‌ای صورت می‌گیرد، بر اساس ضوابطی مشخص، آژانس باید از آن‌ها بازرسی کند. تعداد و چگونگی بازرسی‌ها بر اساس توافق است، آنچه در گذشته انجام شده اکنون نیز در حال انجام است. ما نگفته ایم که بازرسی‌ها بیشتر شود بلکه بازرسی‌ها بر اساس برنامه است.»
خوان لاپورتا و خورخه مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند و خروجی آن شاید بازگشت مسی به بارسا در تابستان باشد.
رئیس بارسلونا دیشب وعده داد که بازی های نیمه نهایی و فینال لیگ فوتبال ابداعی جرارد پیکه در نوکمپ برگزار خواهند شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، پاسخ اظهارنظر اخیر خوان لاپورتا در مورد شکل‌گیری سوپرلیگ فوتبال اروپا در سال 2025 را داد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، امروز در مورد سه جلسه محرومیت روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا و نیز احتمال بازگشت مسی صحبت کرد.
خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس، دیدار با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را مهم توصیف کرده است.
خوان لاپورتا معتقد است که ژاوی در حال حاضر بهترین مربی برای بارسلوناست. او همچنان امیدوار است بارسا بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
رئیس باشگاه بارسلونا ساعاتی قبل از بازی برابر اینتر با خوشبینی از پیروزی بر تیم ایتالیایی حرف زد.
خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.
بارسلونا در دیدار خوان گامپر موفق شد با نتیجه 6-0 پوماس را از پیش رو بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ