دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
با پیشنهاد سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و موافقت فدراسیون، نوشاد عالمیان به عنوان بازیکن انتصابی در ترکیب تیم اعزامی به بازی های آسیایی قرار خواهد گرفت.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
فدراسیون فوتبال عراق خبر داد تیم ملی این کشور به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ایران در بغداد است.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، فیفادی سال جدید و برگزاری اردو در این دوره و برگزاری بازی تدارکاتی را در ابهام قرار داده است.
مربی تیم ملی هندبال گفت: ما تاکنون هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و نظر خود وسلین این است که تیم ملی قبل از قهرمانی جهان در سه دیدار تدارکاتی در لهستان شرکت کند.
گلر تیم ملی هلند نخستین بازی ملی خودش را در جام جهانی تجربه کرد!
هافبک ایرانی برنتفورد بدون حضور مقابل منچستر سیتی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که تعداد آنها به ۱۱ نفر نرسید.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان لژیونر در آن غایب هستند.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی اتریش و دو بازی دشوار تدارکاتی را بدون شکست پشت سر گذاشت.
دو تیم ملی ایران و اروگوئه از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در اتریش به مصاف هم می‌روند. وضعیت حضور تماشاگران در این بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه با پیراهن های قرمز رنگ به میدان خواهد رفت.
تیم ملی روز 27 شهریور برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال راهی اتریش خواهد شد.
پیش بینی می شود اسامی بازیکنان تیم ملی بعد از برگزاری بازی های هفته ششم از سوی کارلوس کی روش اعلام شود.
به نظر می رسد تیم ملی بدون برگزاری بازی دوستانه راهی اتریش خواهد شد تا در روزهای 1 و 5 مهر به ترتیب با تیم های اروگوئه و سنگال بازی کند.
صعود یک پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا بدون بازی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ