پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر مهم بودن حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیستی تاکید کرد: ملی پوشان و ستاره‌های استقلال که از لیست تیم ملی خط خوردند مایوس نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانوی المپیکی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکو با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال رسید.
جام جهانی تیراندازی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و ۹۴ تیرانداز در این مسابقات حضور دارند.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
طبق انتظار کارشناسان، شگفتی‌سازی و انرژی مراکش در دو بازی پایانی جام ته کشید و معجزه‌گر مراکشی به مقام چهارمی جام بیست‌ودوم بسنده کرد. بالاترین عنوانی که تا کنون یک تیم از قاره سیاه به آن دست یافته است.
سرمربی فوتسال بانوان پیکان معتقد است تیمش شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد، اما باید 7 بازی دشوار را پشت سر بگذارند.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
جام‌جهانی قطر | نقطه پایان فرانسه بر آرزوهای مراکش ، امباپه حریف مسی در فینال
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
لیونل مسی در دیدار مقابل کرواسی هم بهترین گلزن آرژانتین در جام‌جهانی شد و هم به رکورد بیشترین بازی در تاریخ مسابقات رسید.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
موزیک ویدئو «جام جهان‌نما» همزمان با برگزاری بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در مسابقات جام‌جهانی فوتبال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
رافا یوسته، نایب رئیس اول بارسلونا، به ژاوی و کسب موفقیت با او اعتماد کامل دارد.
کمتر از دو ماه به شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ مانده و قطر با تمام امکانات خود برای این رویداد مهم لحظه‌شماری می‌کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
سنگال در جام‌جهانی با یک تیم آسیایی به نام قطر همگروه است و این دیدار می‌تواند برای سنگال مهم باشد.
اپراتور مخابراتی ژاپنی پس از یک اختلال وسیع شبکه در اوایل ماه جاری که ۳ روز طول کشید، ۷.۳ میلیارد ین خسارت به تمام مشتریان موبایل خود پرداخت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ