تجمع خانواده های اعضای گرفتار در فرقه رجوی مقابل سفارت ترکیه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
شمار زیادی از نوجوانان لبنانی در کنار خانواده‌های خودشان در شهر بعلبک (جنوب لبنان) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای غربی تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی و خواستار پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
پلیس گرجستان معترضانی را که در مقابل هتلی تجمع کرده بودند که طبق گزارشات محل اقامت خانواده وزیر امور خارجه روسیه بود، متفرق کرد.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کلیه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار گرفته‌است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار می‌گیرد.
تجمع اعضای «نجات» که از خانواده اعضای گرفتار در اردوگاه بسته و دورافتاده سازمان منافقین در آلبانی تشکیل شده است، مقابل مقر کمیته صلیب سرخ در تهران برگزار شد.
جمعی از بانوان و خانواده‌های شهدا ظهر امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در اعتراض به وضعیت حجاب در جامعه، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
قم- جمعی از خانواده دانش آموزان در پی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
همزمان با اعلام خودداری قاضی «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت از حضور در دادستانی عمومی، خانواده های قربانیان انفجار بیروت در مقابل ساختمان دادگستری لبنان تجمع کردند.
جمعی از خانواده های فلسطینی با برگزاری تجمعی خواستار تحویل پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی به آنها شدند.
خانواده معظم شهدا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، خواستار احقاق حقوق زنان ایرانی در سازمان ملل شدند.
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان درباره حوادث اخیر کشورمان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا صبح سه شنبه (۱۰ آبان ‍۱۴۰۱) در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در صورتی که خانواده متعهد شود که این رفتار‌ها از سوی فرزندان دانشجوشان تکرار نشود احکام صادر را به حالت تعلیق در می‌آوریم و دانشجویان به کلاس درس خود برمی گردند.
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ