هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
کارلوس آلکاراس اعجوبه ۲۰ ساله اسپانیایی در فینال گرنداسلم ویمبلدون با پیروزی ۳ بر ۲ برابر نواک جوکوویچ قهرمان ۴ دوره اخیر، قهرمان شد./فارس
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
چندین خیابان از منطقه‌ی ملاشیه در جنوب غرب اهواز نزدیک به ۲۰ روز بی‌آب هستند.
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
شهردار بومهن در برنامه تهران ۲۰ گفت: جمع‌آوری نشدن زباله‌ها در سطح بومهن مربوط به رفتار و فرهنگ مردم است.
به دنبال واژگونی یک اتوبوس در جنوب غرب عربستان، دستکم ۲۰ تن کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
یک خانم در فلوریدا ۲۰ سال پیش یک تمساح کوچک اندازه مارمولک را که تازه از تخم بیرون آمده بوده به خانه اش می‌یاورد و بزرگش می‌کند. پلیس فلوریدا بعد از ۲۰ سال تازه متوجه می‌شوند و او را به باغ وحش انتقال می‌دهند.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
در نهایت ۲۰ کفتار به جان شیر نر افتادند و هر کدام ضربه‌ای زدند، اما اتفاق خاصی برای شیر نر نیفتاد و سلطان جنگل از حمله کفتار‌ها جان سالم به در برد.
هزینه های درمانیام پی اس پس از پیوند در هر کدام از این بیماران به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
متاسفانه علی‌رغم سفیدپوش شدن نقاط مختلف کشور، ۲۰ هزار هکتار از تالاب بین‌المللی گمیشان بر اثر خشکسالی و کمبود بارش به یک نمکزار وسیع تبدیل شده است.
در جریان یک رقابت بسکتبال در آمریکا یکی از هواداران تیم اکلاهاما سیتی تادر با پرتاب توپ از نیمه ۲۰۰۰۰ دلار برنده شد.
سخنگوی اقتصادی دولت از موافقت هیات وزیران با رشد ۲۰ درصد میانگین حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.
فسیل یک دایناسور ایگوانودون که در سال ۲۰۱۹ در کلرادوی آمریکا کشف شده قرار است، در ۲۰ اکتبر در پاریس به حراج گذاشته شود. ارزش این فسیل ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده می‌شود.
در جریان هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال سالرنیتانا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
اتفاقات عراق نگرانی شدید جامعه جهانی را به دنبال داشته است و بسیاری از کشورها اعلام کرده‌اند تحولات را زیر نظر دارند.
«سرگی لوین» و همکارانش از دانشگاه کالیفرنیا با استفاده از نوعی یادگیری ماشینی به نام یادگیری تقویتی عمیق توانسته اند نحوه راه رفتن در محیط‌های مختلف را تنها در مدت ۲۰ دقیقه به یک ربات بیاموزند.
هدف «آلبر کان» این بود که تصویری بزرگ و کامل از زندگی بشر در آن دوره ثبت کند و از سال ۱۹۰۸ میلادی عکاسانی به بیش از ۵۰ کشور جهان فرستاد و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا حدود ۷۲ هزار عکس و ۱۰۰ ساعت فیلم از سراسر دنیا تهیه و آرشیو شود.
این دختر هفت ساله رکورد قبلی ۱۴.۱۵ ثانیه را که توسط یک دختر ۱۴ ساله در چین در سال ۲۰۱۵ ثبت شده بود، شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ