از زمانی که خدمات شبکه ۳G در سال ۲۰۰۸ آغاز شد، تعداد کاربران به ۶.۵ تا ۷ میلیون نفر افزایش یافته است که بیش از یک چهارم جمعیت ۲۵ میلیونی کره شمالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بارها در مورد کاهش وزنه‌بردار هشدار داده بودیم اما گوش شنوایی نبود.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بارها در مورد کاهش وزنه‌بردار هشدار داده بودیم اما گوش شنوایی نبود.
شرکت ژاپنی Carelogy با همکاری کالج علوم منابع‌زیستی دانشگاه «نیهون»، تعداد ۶ هزار عکس گربه را جمع‌آوری کردند و در آن‌ها موقعیت گوش، بینی، سبیل و پلک این حیوانات را به دقت مورد مطالعه قرار دادند.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر مدتی پیش از آغاز پایش این لاک‌پشت‌های پوزه عقابی با مشارکت کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: سال 1400 حدود 350 لاک‌پشت منقار عقابی علامت‌گذاری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال همین تعداد پایش شود.
طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای بزرگ را به همراه خواهد داشت که شاید ابعاد آن در حد یک بحران ملی باشد. اگر از هم اکنون میزان پرداختی شاغلان به ازاری هر یک نفر بازنشسته ۳ نفر است، در یک دهه آینده شاهد مورد عجیب معکوس شدن تعداد بیشتر بازنشستگان به شاغلان خواهیم بود. یعنی تعداد کمتر شاغلان در کشور نسبت به مستمری بگیران بازنشسته
تعداد کمی از گزارش‌ها نشان داده‌اند که درصد کمی از مردم بلافاصله پس از واکسینه شدن علیه کووید۱۹ دچار وزوز گوش می‌شوند.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
تعدادی از مطالعه انجام شده در مورد وضعیت میکروبیولوژیکی گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهند که آن گوشی‌ها می‌توانند با انواع مختلفی از باکتری‌های بالقوه بیماری زا آلوده شوند.
یک متخصص گوش، حلق و بینی در استان بوشهر گفت: تعدادی از ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا باعث درگیری عصب گوش و کاهش شنوایی حس عصبی در کودکان می‌شود.
پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
«استراسر» سال گذشته هم رکوردی به نام خود ثبت کرده بود. او ۷۱۰ عدد گوی رنگارنگ تزئینی درخت کریسمس به ریش خود آویزان کرده بود. او برای اینکه بتواند به این تعداد از گوی برسد، چند سال پی‌درپی رکورد خود را زده بود. در واقع با سه رکورد به‌ترتیب ۳۰۲، ۵۴۲ و ۶۸۶ کار خود را شروع کرده و درنهایت به رکورد ۷۱۰ عدد رسیده بود.
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.
نطق محمودزاده، نماینده مجلس علیه دولت: مردم از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند/ به رئیسی درباره احتمال تورم سه رقمی هشدار داده شد؛ آیا به این هشدار‌ها گوش داده شد؟/ به دلیل کارشکنی‌های روسیه، برجام احیا نشد
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
گیاهان خاصی مانند گیاهان گوشتی یافت شده در محیط‌های خشک، پوست ضخیمی برای نگهداری آب و مواد مغذی در درون برگ‌های خود دارند. تعدادی از محققان بر آن شدند تا این مساله را آزمایش کنند که آیا می‌توان با استفاده از آب و مواد غذایی درون گیاهان به عنوان محلول الکترولیت یک پیل سوختی الکتروشیمیای، از فتوسنتز درون گیاهان گوشتی برای تولید برق مصرفی پیل‌های خورشیدی زنده (living solar cells) استفاده کرد.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
رهبر روسیه گفت: ممکن بود تعداد زیادی از تلفات غیرنظامی وجود نداشت، این تعداد کودک کشته نمی‌شد. با این حال، او اظهار داشت که در سال ۲۰۱۴، روسیه درک کاملی از وضعیت دونباس یا احساسات واقعی مردم محلی نداشت.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
پس از احمد گوهری، حالا شایعات درباره کرونای تعداد بیشتری از بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ