تعداد کمی از گزارش‌ها نشان داده‌اند که درصد کمی از مردم بلافاصله پس از واکسینه شدن علیه کووید۱۹ دچار وزوز گوش می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسئول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
جرم زیاد گوش می‌تواند باعث خارش گوش شود. بیشتر اوقات گوش‌های ما خودشان را پاک‌سازی می‌کنند؛ اما گوش برخی از افراد به مقدار زیادی جرم تولید می‌کند و قادر نیست این جرم زیاد را خودش از گوش پاک کند. دیگر علائم جرم زیاد گوش شامل موارد زیر می‌شود:. گوش‌درد. احساس گرفتگی گوش. کاهش شنوایی. وزوز گوش. سرفه. بو یا ترشحات از گوش‌
برایتون در حالی با شش گل ولوز را شکست داد که کائورو میتوما از روی نیمکت نمایش تیمش را تماشا کرد.
اگر گوش میانی یا داخلی به هر دلیلی آسیب ببیند، می‌تواند منجر به وزوز گوش شود. این شرایط بر هدایت امواج صوتی تأثیر می‌گذارد. تومور‌ها یک دلیل انکولوژیک جدی هستند که باید زود تشخیص داده شوند. بسیاری از آن‌ها به‌آرامی، اما پیوسته رشد می‌کنند.
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومور‌ها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.
اصفهان- فاز دوم احداث جاده در مسیر روستاهای گوکان- وزوه که از قلب رویشگاه‌های جنگلی زاگرس فریدونشهر اصفهان می‌گذرد، این روزها در انتظار اخذ مجوز است.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه: «آسیب به شنوایی برمی گردد به شدت و مدت زمان صدایی که به گوش می‌رسد، هر قدر این صدا بلندتر و شدت آن بیشتر باشد در مدت زمان کوتاه تری به گوش آسیب می‌رسد.» تاکید کرد: «به کار بردن غلط هندزفری و گوش دادن طولانی به مدت صدا‌های بلند از طریق هندزفری موجب کم شنوایی و وزوز گوش می‌شود.»
متخصصان دانشگاه جنوب دانمارک در بررسی‌های خود دریافتند که هرچه افراد در خانه‌های خود در معرض صدای ترافیک بیشتری باشند، احتمال ابتلای آن‌ها به وزوز گوش بیشتر می‌شود.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
دیدار لیورپول و ولوز در جام حذفی فوتبال انگلیس با حاشیه جالبی همراه شد.
باشگاه ولورهمپتون از اتحادیه فوتبال خواست درباره دلیل مردود شدن یکی از گلهایش در جریان تساوی 2-2 مقابل لیورپول در آنفیلد توضیح بدهد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست 1-0 مقابل یونایتد گفت بازیکنانش تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند و شکست در این بازی برایشان تلخ و باعث تاسف است.
منچستریونایتد موفق شد در یک بازی خارج از خانه ولورهمپتون را 1-0 شکست داده و سه امتیاز مهم این بازی را به خود اختصاص دهد.
پژوهشگران می‌گویند گوش دادن مکرر و حتی با فاصله زمانی و گسسته ناایمن ممکن است باعث آسیب فیزیولوژیکی به سیستم شنوایی شود که به صورت وزوز گذرا یا دائمی و یا تغییر در شنوایی می‌انجامد.
نام هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل ولورهمپتون به چشم می‌خورد.
چلسی امشب در خانه خود هشتمین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر را مقابل ولوز انجام داد و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.
سویا، الچه، ولورهمپتون، ناتینگهام فارست، سمپدوریا و بایرن لورکوزن منتظرند تا بدانند مستاجران بعدی نیمکت‌هایشان چه کسانی خواهند بود.
برونو لاژ، سرمربی جوان ولورهمپتون، بعد از کسب نتایج ضعیف در این فصل از سمت خود اخراج شد.
تاتنهام در روزی که بدشانس هم بود، در خانه خود با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ