سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و اتفاقات بولینگ و بیلیارد توضیحاتی را بیان کرد.
انتخابات فدراسیون کشتی قرار است طبق اساسنامه‌ای که در سال ۱۳۹۶ به تایید اتحادیه جهانی کشتی رسیده است، برگزار شود.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مشکل این فدراسیون با یکی، دو میلیارد برطرف نمی‌شود، گفت: طبق اساسنامه فدراسیون جهانی می‌توانم فعالیتم را ادامه بدهم اما تابع قوانین داخلی کشور هستم.
مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال امارات امروز چند اصلاحیه در اساسنامه و آیین‌نامه انتخابات را تصویب کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ عجیبی به ابهامات اساسنامه‌ هیات‌های فوتبال داد و با بیان اینکه به زودی اصلاحاتی در آن صورت می‌گیرد، از منتقدان خواست حساس نشوند!
اساسنامه هیات‌های فوتبال استانی به تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
۴تغییر مهم در اساسنامه فدراسیون فوتبال: راه عزل سریع‌ تاج مسدود شد!
بند جنجالی اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العا‌ده امروز، اصلاح شد.
انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی برگزار خواهد شد که اجرای یک بند از اساسنامه فدراسیون جهانی می‌تواند حضور برخی نامزدها را در این انتخابات مختل کرده یا در آینده زیر سوال ببرد.
تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس برگزار شد و سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفت.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اساسنامه فدراسیون و آیین‌نامه های برگزاری انتخابات کمیسیون ها به تصویب رسید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برخی بندهای اساسنامه درباره انتخابات اجرا نشده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه شبانه به این نتیجه رسیده‌اند که کامرانی فر دلیلی برای لغو انتخابات نداشته است.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
رییس فدراسیون پرورش اندام و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون کشتی متفاوت با اساسنامه فدراسیون های دیگر است و من و دبیر سوال کردیم و من با آگاهی ثبت نام کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ