انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی برگزار خواهد شد که اجرای یک بند از اساسنامه فدراسیون جهانی می‌تواند حضور برخی نامزدها را در این انتخابات مختل کرده یا در آینده زیر سوال ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
شبه‌جنگنده‌ای مثل اکس-۵۹ ناسا، پاسخی شکیل و ارزان قیمت به مشکلی چالش برانگیز است.
معاون سازمان انرژی اتمی در «ایران امروز» به یک شبهه رایج و چندین ساله در افکار عمومی پاسخ داد.
در پی انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد تشکیک در آمار تولید فروردین ماه گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز در پاسخی ایجاد هر گونه شبهه در آمار تولید را امکان ناپذیر دانست.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
مایکل هندرسون، استخوان شناس موزه باستان شناسی لندن درباره شکل و فرم این شانه معتقد است که باید پاسخ سوالات را از خود جمجمه گرفت. جمجمه انسان، یک تکه کامل نیست و متشکل از استخوان‌های جداگانه‌ای است که توسط بافتی فیبری که با اصطلاح "بخیه‌های جمجمه" شناخه می‌شود، به هم متصل هستند که این مفاصل شبیه دندانه‌های زیب یا شانه هستند.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: وقتی یک شبه کالاها گران می‌شود همه به دنبال تبدیل منابع خود به ارز هستند، اما دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد؛ این حرف‌ها هیچکدام پاسخ مردم نیست.
مدیر امور مطالعات طرح چم‌شیر با اشار به اینکه بیرون زدگی نمک در مخزن چمشیر وجود ندارد به یک شبهه مطرح شده در خصوص سد چمشیر پاسخ داد.
جواد خیابانی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک بار دیگر به کی‌روش حمله کرد و همچنین به برخی حواشی پاسخ داد.
در آستانه رای‌گیری، یک مشاور پیشنهاد قطر به یاد می‌آورد که به یک مقام ارشد قطری مراجعه کرده و از او پرسید که اوضاع چگونه است. او از قطعیت پاسخ شوکه شد: «تمام شد.» حق با او بود. حتی قبل از اینکه بلاتر پاکت را باز و تایید کند که خاورمیانه برای اولین‌بار میزبان جام جهانی خواهد بود، الجزیره، شبکه خبری مستقر در دوحه، خبر پیروزی قطر را پخش کرده بود
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های احمد مددی درباره ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنشی یک کلمه ای نشان داد.
مدتی است که جنگ لفظی میان مقامات ترکیه و یونان شدت گرفته است، در همین راستا، چندی پیش رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حمله نظامی به یونان گفته بود:شاید این حمله یک شبه اتفاق بیفتد.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!
سلامی گفت: امروز سیستم دفاعی و نظامی کشور صرفا یک توانمندی معکوس سازی، تقلید سازی و شبیه سازی مدل‌های خارجی صرف نیست و مشاهده‌ی آرایه‌های متنوع نظامی و دفاعی، بیانگر اشباع نیرو‌های مسلح از روی آوری به بیگانگان است.
همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با ایرنا گزارشی را که به نقل از شبکه سعودی العربیه در برخی رسانه‌ها با محتوای پاسخ آمریکا به نظرات ایران منتشر شده تکذیب کرد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام ایرانی از ارسال پاسخ تهران به پیشنهادات اروپا درباره مذاکرات برچیدن تحریم ها در وین خبر داد.
با تولید ١٨٣٥ دستگاه خودرو در ٤ خرداد سال جاری، رکورد تولید روزانه در ٨ ماه گذشته در سایپا شکسته شد. همچنین در هفته ابتدایی خرداد، با تولید ۱۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو، بالاترین تولید هفتگی در طول ١٢ ماه اخیر در این گروه محقق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ