مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و اتفاقات بولینگ و بیلیارد توضیحاتی را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان استان در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: نجف میزبان این موکب خواهد بود.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
مشهد ـ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رقابت فرهنگیان در مسابقات قرآن یک فرصت تربیتی و نشانه اهمیت ویژه قرآن در مدارس است
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
مراسم معارفه افشین داوودی سرپرست فدراسیون دو و میدانی با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش برگزار گردید.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اگر فرهنگیان عضو صندوق کد سجام خود را در سامانه در سایت صندوق ثبت نکنند؛ امکان واگذاری سهام به خودشان مقدور نخواهد بود.
پاسخ اینچه‌درگاهی به ادعای فرهادیان: من ردصلاحیت نشدم، پاسخ استعلامم نرسید
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می‌برد.
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می برد.
آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال۱۴۰۰ آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی‌های سال۱۴۰۰ آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره‌های قبل فردا، پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید دارد که هرآنچه در مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال در رابطه با رئیس این فدراسیون مصوب شود، ملاک عمل خواهد بود.
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
رامین رضاییان، مدافع راست با تجربه تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات امروز موجب خشم و فریاد کارلوس کی‌روش شد.
رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
وزیر ورزش برای دو صندلی این وزارتخانه احکام جدیدی صادر کرد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه کاپ روئینگ آسیا پیرامون انتخاب دبیرکل کمیته، گفت: مناف هاشمی، چهار سال معاون وزارت ورزش بوده و هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی مختلف بوده است.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ورود سامانه بارشی جدید و افزایش دما
فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است!
«قهرمان» در صورتی که به عنوان نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی انتخاب شود نیز از شانس‌های کسب جایزه در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ