مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس برگزار شد و سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام فرهنگستان علوم، انتقاد خود را در عرصه سیاست بین‌الملل عنوان کرد و ادامه داد: در نقد به سیاست بین‌الملل می‌توانیم بگوییم تکلیف تعاملات بین الملل ما واضح نیست و باید روی این مسئله تامل کنیم. در اینجا برگزاری این کنگره امیدبخش و نشان مثبتی است، چرا که از بستر دانشجویی استفاده می‌شود و دانشجویان و جوانان پرتحرک، با نشاط و آرمان‌گرای حقیقت‌بین در چارچوب واقعیات، آرمان‌های خود را ترسیم می‌کنند.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل، از روز گذشته یکشنبه، ۱۸ تیرماه با حضور عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، علی اکبر صالحی، قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و سفرا و نمایندگانی از کشورهای اتریش، لهستان، کرواسی، مالزی، تاجیکستان، رومانی، روسیه، کره جنوبی، بولیوی، ونزوئلا، فیلیپین، فنلاند، اساتید برجسته علوم سیاسی و روابط بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار پیامبراعظم(ص) دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا پایان امروز نیز ادامه دارد.
صالحی گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. اما با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
علی صالحی با اشاره به اجرای حکم پرونده «دهکده آبی پارس» اظهار کرد: محکومان این پرونده که ۶ نفر هستند با جلب اعتماد مردم از طریق سپرده پذیری غیرمجاز، به اتهام اخلال جزئی در نظام اقتصادی کشور به حبس، جزای نقدی و ردّمال محکوم شده اند.
میثم صالحی با انگیزه به تمرینات خودش ادامه خواهد داد.
حسن صالح حمیدزیچ، بعد از اخراج از پست مدیر ورزشی بایرن مونیخ، گفت شش سال خدمت به بایرن به عنوان مدیر ورزشی برایش باعث افتخار است.
علی صالحی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت عمومی از آمادگی دادستانی تهران جهت برخورد با جرایم ارتکابی احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی مربوط به چهارشنبه آخر سال شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
صالحی، به موضوع جذب نخبگان خارجی به کشور اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که امریکا از نخبگان ایرانی، هندی، چینی و سایر کشور‌ها بهره می‌برد و کشور خود را می‌سازد، ما نه تنها می‌گوییم نخبگان از کشور بروند، بلکه به مهاجران خارجی از کشور‌های عراق، افغانستان و آذربایجان که علاقه‌مند به ماندن در ایران هستند نیز اجازه تابعیت نمی‌دهیم!
صالحی با اشاره به فرصت های توسعه یافتگی صنعت پتروشیمی بیان کرد: در بحث پتروشیمی هر چقدر صنایع پایین دستی را با فرمول پیچیدگی بیشتر در تولید محصولات را توسعه دهیم، شاید نقدشوندگی مثل بالادستی نباشد ولی از طرفی منجر به کسب بازارهای جدید خواهد شد و ارزش افزوده و ارز آوری بالایی نیز نصیب صنعت پتروشیمی و کشور خواهد شد .
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در زابل خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور صدور کیفرخواست توماج صالحی به اتهام افساد فی‌الارض، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه توماج صالحی به افساد فی الارض متهم است، گفت: هنوز دادگاه رسیدگی به پرونده توماج صالحی برگزار نشده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور صدور کیفرخواست توماج صالحی به اتهام افساد فی‌الارض، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز خبر داد.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
سیدرضا صالحی امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک معتقد است که محمدرضا داورزنی نباید به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد.
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می‌دهم اما با تجربه و سلیقه خودم
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به مدیریت ۱۷۰۰ روزه خود در این کمیته گفت: همواره منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار داده و بدون موضع سیاسی مدیریت کردم.
رئیس جمهور عراق امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: ادامه تنش های سیاسی و انسداد افق توافق میان جریان های عراقی پس از گذشت ۱۰ ماه از برگزاری انتخابات، مساله ای نگران کننده و غیر قابل قبول دانست.
امیرحسین اسفندیار می‌تواند با ادامه روند خوب خود یکی از بازیکنان کلیدی ایران در مسابقات قهرمانی جهان باشد.
مدیر تیم شهر خودرو هشداری جدی به باشگاه هایی که بازیکنان آن ها را به صورت غیر قانونی جذب کرده اند می دهد.
صالح محمد العراقی معروف به «وزیر صدر» دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ