معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: خاموشی ها از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان آذری؛ کارشناس امور بانکی
کاظمی‌فرد گفت: با توجه به اینکه دستگاه قضایی برای اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت پرونده و یا دریافت ابلاغیه‌های الکترونیک افراد، از پیامکی با سرشماره adliran استفاده می‌کند، شاهد هستیم که اخیرا کلاهبرداران از این موضوع سوءاستفاده کرده و از طریق ارسال پیامک جعلی با استفاده از سرشماره‌هایی دیگر، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و همچنین مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر اطلاع رسانی واقعی و عالمانه مجاهدت اقتصادی دولت مردمی، تاکید کردند.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت ادعا کرد: هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏بیانیه حکومت افغانستان نشان می‌دهد پیام اخطار قاطع رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه حق مردم‌مان را هر جا باشد می‌گیریم،
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: اطلاع‌رسانی در پرونده‌های مهم نباید به تأخیر بیفتد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد.
در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از راه‌اندازی شبکه مجازی مسافر یار ویژه اطلاع‌رسانی به گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان خبرداد.
رئیس جدید مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با حکم فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که در مواجهه با موضوع مسمومیت دانش آموزان وجود دارد اطلاع رسانی کُند به مردم و جامعه از پیگیری ها و جمع بندی های صورت گرفته پیرامون ابعاد این اتفاق است.
طبق اعلام نرگس موسوی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد براساس نتایج آخرین آزمایشات پزشکی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.
«هادی قبادی» در حکمی از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان رئیس امور اطلاع رسانی این شورا منصوب کرد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.
عباس عبدی گفت: فقط پس از هک شدن است که همه متوجه وجود این بولتن‌سازی‌های خطرناک شده‌اند؟ آیا این به معنای آن نیست که نظام اطلاع‌رسانی در این سیستم، حتی در سطوح بالا و محرمانه نیز معیوب و گمراه‌کننده است؟ اگر چنین است باید از گروه هکری تشکر کنند که چنین شفافیتی را به ارمغان آورده است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: هیچگونه خبری در خصوص تودیع «سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ» به مرکز اطلاع‌رسانی رسانی پایتخت اعلام نشده است.
ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی درباره حفاظت و مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض اطلاع‌رسانی می‌کند.
دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت توضیحاتی را درباره ادعاهای اخیر حسین مرعشی پیرامون عملکرد دولت سیزدهم ارائه کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی با تقدیر از زحمات ارزنده فعالان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع‌رسانی و تحلیل رخدادهای خبری، خبرنگاران را منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه دانست.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان ناظر شیوه تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم از جزییات این روند و شفاف‌سازی، با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی ارایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ