امروز چهارشنبه، ۱۲ مردادماه در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی بازار ارز، دلار با قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان و با حجم پنج هزار معامله شد و هم اکنون به ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
در معاملات توافقی ارز امروز، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
مطابق اطلاعیه صادر شده از سوی بازارمتشکل ارزایران خطاب به کارگزاران آن بازار، کشف نرخ وانجام معاملات نقدی ارزی(اسکناس)، امروز(پنج شنبه، هشتم دی ماه)،بدون محدویت دامنه نوسان، صورت خواهد گرفت.
در حالی که روز گذشته به غیرمنتظره اعلام  نرخ اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی حذف شد، حال بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار توافقی به چهل و یک هزار تومان رسیده است.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
در چهارمین روز هفته، ۱۱.۶۱ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۳ هزار و ۲۲۸ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با تداوم عرضه دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که امروز نرخ دلار در بازار آزاد نیز با کاهش نسبی بسته شد.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
قیمت دلار در بازار توافقی به نرخ ۳۱,۵۳۰ تومان رسید.
دلار در بازار آزاد در تهران به قیمت ۳۲,۷۷۰ تومان قیمت گذاری شد، همچنین در بازار توافقی نرخ ارز به ۳۱.۳۴۵ تومان رسید.
دبیر کل کانون صرافان با ذکر مواردی به تشریح دلایل‌ بروز نوسان در بازار ارز طی روزهای اخیر پرداخت.
تا ساعت ۱۴ امروز ۱۲ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۳۸ تومان و یک میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۴۵ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
معاملات بازار ارز در اولین روز هفته با روند افزایشی شاخص ارزی همراه شده است. این در حالی است که در بازار غیررسمی نیز نرخ دلار به مرز ۳۲ هزار تومان رسیده است.
معاملات توافقی ارز در پنجمین روز هفته، با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شده است. این در حالی است که  نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران نیز از روز گذشته با افزایش مواجه شده است.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو توافقی بودند. این در حالی است که در روز‌های اخیر، بهای یورو از دلار کمتر شده است.
امروز مطالبی همچون سقوط آزاد قیمت شیبا | نهنگ‌ها خالی کردند!، قیمت سکه امامی سقوط کرد، تداوم افت نرخ ارز؛ دلار در بازار توافقی به کانال ۲۷ هزار سقوط کرد، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ مرداد | فردا هم بازار قرمزپوش است؟، توافق شد که نرخ سود بین بانکی کاهش یابد، فولاد شفاف سازی کرد متوقف شد| تعدادی از فساد‌های فولاد مبارکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هر اسکناس دلار آمریکا در بازار توافقی صرافی‌ها در حالی هم اکنون به نرخ ۲۸ هزار و ۷۷۵ تومان معامله می‌شود که نرخ خرید اسکناس همچنان کاهشی است.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
در معاملات امروز بازار ارز، فعالان نظاره گر ثبات شاخص ارزی بودند. این در حالی است که دلار توافقی همچون روز‌های قبل، در کانال ۳۰ هزار تومان در نوسان است.
امروز چهارشنبه، ۱۲ مردادماه در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی بازار ارز، دلار با قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان و با حجم پنج هزار معامله شد و هم اکنون به ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.
شرکت تام در نظر دارد به منظور پیشبرد اهداف فناورانه، از ایده‌های جذاب و کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه پروژه‌های خود و در راستای هوشمندسازی بهره‌برداری کند.
چند باور اشتباه درباره نمک دریا و نمک یددار
در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ