اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
احتمالا این را بار‌ها شنیده‌اید که باید استیک را فقط یک بار برگردانید، ولی این توصیه کاملا اشتباه است. درست است که یک بار برگرداندن گوشت موجب می‌شود که سطح آن برشته و قهوه‌ای شود، ولی مانع از پخته‌شدن داخل گوشت می‌شود. وقتی استیک را چند بار برگردانید، داخل آن یکنواخت می‌پزد و از داغ یا سرد شدن خیلی سریع یک سمت استیک جلوگیری می‌کند. البته سطح استیک خیلی برشته و جالب نمی‌شود، ولی با برگرداندن بیشتر استیک، داخل آن بهتر می‌پزد.
سری دوم عکس‌هایی اگر غذاها‌ی ایرانی انسان بودند. علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: هیچ کدوم محور خلقت نیستیم! فقط یک نفریم از چند میلیارد آدم و باید باور کنیم فکر، سلیقه، عقیده و نظر ما همون قدر اهمیت داره که مال دیگران داره.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
زابل- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از مرز شرقی کشور در سیستان و بلوچستان گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد.
عضو هیئت علمی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه با بیان اینکه ارتباط جنسی شایع‌ترین راه انتقال ایدز در ایران و جهان به شمار می‌رود، به تشریح چند باور غلط درباره راه‌های انتقال این بیماری پرداخت.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
بعد از چند جلسه شیمی‌درمانی نتیجه MRI نشان داد که دیگر سرطان ندارم، گویی معجزه شده بود و این موضوع حتی برای خانواده‌ام باور کردنی نبود، ورزشی که به آن عشق می‌ورزیدم کار خودش را کرده بود و من کاملاً بهبود یافتم.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
هر چند این سایه‌ها را می‌توان به آسیب‌های ناشی از حمله ربط داد اما به باور برخی ممکن است این لکه‌ها نتیجه‌ خطای دید بر اثر وجود برف روی بدنه هواپیما باشد.
به نظر می‌رسد که ماجرا از همان روز اول روشن بوده و هیچ عقل سلیمی باور نمی‌کند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ما آن‌هم در شهری، چون قم نتوانسته باشند ماجرا را کشف کنند یا حداقل سرنخی از آن به دست آورده باشند، به ویژه اینکه در عمدی و سازماندهی شده بودن این اتفاق به دلیل تکرار آن هم در قم و هم در چند شهر دیگر، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
در فرهنگ مدرن به طور گسترده پذیرفته شده است که افراد باید رژیم غذایی روزانه خود را به سه وعده غذایی بزرگ (صبحانه، ناهار و شام) تقسیم کنند تا سلامتی مطلوب داشته باشند. این باور در درجه اول از فرهنگ ومطالعات اپیدمیولوژیک اولیه سرچشمه میگیرد.
چند ساعت قبل از زلزله با او حرف زدیم، مدام شوخی میکردیم و می‌خندیدم اما خنده روی لبهای خشک شد، هنوز هم رفتن حامد را باور نمی‌کنیم...
معاون اسبق مرکز ملی فضای مجازی بر این باور است که ساختار حکمرانی سایبری کشور با آسیبها و چالشهای بسیاری مواجه است و برای رفع آن باید بازنگری اساسی در ساختار و محتوا انجام داد.
چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
چند روز قبل بالاترین مقام قانون‌گذاری کشور گفت‌ بر این باور است که نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد.
تا چند هفته پیش از آغاز جام جهانی مشخص بود که روزبه چشمی و رامین رضائیان شانسی برای تجربه دومین جام جهانی متوالی خود ندارند.
متهم گفت: باور می‌کنید من نمی‌خواستم قتل انجام دهم. فقط در دفاع از خودم بود. وقتی او به سمتم ضربات قمه را پرت کرد، برای ترساندن او چند بار چاقو را به بازویش نزدیک کردم. فکر نمی‌کردم ضرباتم به او اصابت کند و جانش را از دست بدهد. پیام دوستم بود نمی‌خواستم رفیق‌کشی کنم.
وقتی وارد ورزشگاه شدم باور نمی‌کردم آنهایی که تا چند ماه پیش تشویقم می‌کردند، حالا به خانواده‌ام فحاشی می‌کردم؛ این آخرین چیزی است از آنها انتظار داشتم.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
محسن هاشمی نوشت: در طول ۱۵۰ سال گذشته حکومت‌های مستقر در ایران، به اداره کشور از طریق احزاب قدرتمند اعتقاد نداشته به صورتی می‌توان گفت احزاب را باور نداشته و ندارند. هر چند از آن‌ها استفاده ابزاری نموده و می‌نمایند.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
سرمربی پیکان در جریان بازی با مس کرمان از عملکرد شاگردان خود کلافه شده بود، او باور نمی‌کرد بازیکنانش اینگونه بازی را واگذار کنند.
بسیاری از هواداران استقلال بر این باور هستند که حسین‌زاده باید چند فصل در این تیم می‌ماند و سپس جدا می‌شد.
استیو مک‌کلارن، کمک مربی منچستریونایتد، نسبت به آینده این تیم بسیار امیدوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ