مطابق اطلاعیه صادر شده از سوی بازارمتشکل ارزایران خطاب به کارگزاران آن بازار، کشف نرخ وانجام معاملات نقدی ارزی(اسکناس)، امروز(پنج شنبه، هشتم دی ماه)،بدون محدویت دامنه نوسان، صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه سازمان لیگ پیرامون برگزاری نشست خبری، پیامی مهم را در خود داشت.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرابورس ایران امروز چهارشنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان ۱" می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون نرخ یورو کاهشی شد؛ دلار ثابت ماند، پیش بینی بورس امروز ۶ خرداد ۱۴۰۲،  جزییات دو عرضه اولیه جدید، توصیه مهم به سهامداران، پیش بینی ۱۰ کارشناس از این هفته بورس، قیمت پژو ۲۰۶ در بازار امروز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ عرضه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد، اولین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: اخبار مربوط به سرلشکر باقری از طریق روابط عمومی و مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و صفحه پیام رسان داخلی روبیکا اطلاع رسانی می‌شود.
جزئیات شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با اطلاعیه مهم فرابورس اعلام شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 در هشت سالن برگزار خواهد شد.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی اعلام کرد: آقای سیستانی (مد ظله) نماینده‌ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند. هر گونه موضع گیری سیاسی معظم له از راه این کانال اطلاع رسانی می‌شود.
امروز مطالبی همچون سهامداران عدالت بخوانند، چرا شاخص کل بورس اُفت کرد؟، جزییات افزایش سرمایه جذاب ۱۲ نماد، اطلاعیه مهم عرضه اولیه وطوبی، تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟، افزایش قیمت دلار توافقی در کانال ۳۱ هزار تومان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه مهم اعلام کرد که حاضر است بنا بر شرایطی شرکت‌های بازار سرمایه را از پرداخت مالیات معاف کند.
باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور بانوان هوادار پرسپولیس در ورزشگاه برای بازی برابر صنعت نفت آبادان، جهت اطلاع رسانی مطالب مرتبط، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نکاتی را خطاب به هواداران این تیم متذکر شد.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
این زن در تحقیقات به پلیس گفت: «مدتی بود که زن همسایه با من دشمن شده بود. هر بار او را می‌دیدم، بی‌دلیل دعوا به راه می‌انداخت. نمی‌دانستم چرا با من اینطور برخورد می‌کند. دیگر از دستش کلافه و عصبانی شده بودم. تا اینکه آخرین بار دوباره با هم درگیر شدیم. او بی‌دلیل سد راه من شد و دعوا به راه انداخت. ناگهان ظرفی را روی صورتم خالی کرد و متواری شد. صورتم سوخت و فریادزنان از مردم کمک خواستم.»
به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های سنجش وضعیت اعتباری در بازار پول و نیز یکی از اصلی‌ترین نماگرهای سیاست‌های پولی هرکشور محسوب می‌شود، و نوسانات آن همواره مورد بحث میان اهالی اقتصاد بوده است. اما در ایران طی دو سال اخیر با توجه به نوسانات بعضاً غیرعادی این نرخ از اعداد تک رقمی به سمت اعدادی بیش از ۲۰ درصد و تقارن این رشد با جهش غیرطبیعی و در ادامه ریزش شدید بازار سهام در نیمه دوم سال ۱۳۹۹، اهالی بازار سرمایه را بیش از سایر فعالان اقتصادی به این نرخ حساس کرده است.
این روزها بورس، در کنار حواشی برجام تحت تاثیر سخنانی قرار گرفته که رییس قوه قضائیه درباره اتفاقات بازار سرمایه مطرح کرد.
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ