در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدهی باشگاه به مالیات اکنون 80 میلیارد برآورد شده و این در حالیست که درویش مدعی است بخش اعظم آن را پرداخت کرده‌اند.
باشگاه نفت مسجدسلیمان به پرداخت 600 میلیون تومان به عماد میرجوان مهاجم و کاپیتان سابق خود محکوم شد.
رضا درویش می‌گوید صد در صد قرارداد تیم را پرداخت کرده اما در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد پاداش قهرمانی باقی مانده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی دو هفته گذشته بدهی معوقه تمام مراکز درمانی طرف قرارداد با پرداخت معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان تسویه شده است.
مدیران باشگاه استقلال بدهی 5 میلیاردی به احمد موسوی را پرداخت کردند.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
باشگاه پرسپولیس که به دنبال حل موانع مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صدور پروانه مجوز حرفه‌ای است، بخشی از بدهی‌های خود را نیز پرداخت کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدعی شد بابت پرداخت بدهی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی و دیگر بازیکنان و مربیان خارجی ۱۱۸ میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت شده است.
در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر پرداخت مطالبات استراماچونی است، یک بدهی دیگر نیز آنها را با چالش مواجه کرده است.
در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر پرداخت مطالبات استراماچونی است، یک بدهی دیگر نیز آنها را با چالش مواجه کرده است.
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دولت را موظف به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی به میزان حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان کردند.
مدیرعامل استقلال از دولت خواست طلب استراماچونی را پرداخت کنند تا مشکلات بعدی برای این باشگاه پیش نیاید.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه باید تا فروردین سال جدید مبلغی در حدود 210میلیارد تومان را به عنوان بدهی پرداخت کند.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه باید تا فروردین سال جدید مبلغی در حدود 210 میلیارد تومان به عنوان بدهی پرداخت کند.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
مدیرکل امور انرژی صنعت برق گفت: رقمی حدود ۴۰ میلیارد تومان از مجموع ۵۸ میلیارد تومان بدهی قابل پرداخت، از پرونده خسارت برق پرداخت شده است.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۵,۲۰۰ میلیارد تومان بدهی به مراکز طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی را به زودی با تأمین منابع مالی پرداخت خواهیم کرد.
باشگاه استقلال ممکن است مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به سانتاکلارا شود.
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل، پرداخت کرده است.
خزانه‌داری با اعلام اینکه در سال جاری ۸۷ هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق سال‌های گذشته در سال جاری پرداخت شده، از فروش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان اوراق در هفته جاری خبر داد.
بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ