در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
دلار توافقی با افزایش قیمت نسبت به هفته قبل مواجه شده و به ۴۰۹۱۴ تومان رسیده است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
دلار توافقی با افزایش قیمت نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۳۷۰۱۶ تومان رسید.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
قیمت دلار توافقی با افزایش قیمت به ۳۳۸۵۰ تومان رسید.
همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، قیمت دلار امروز پنجشنبه، در آستانه بازگشت به کانال ۳۳ هزار تومان است،
قیمت دلار در معاملات امروز بازار آزاد با افزایش مواجه شد.
در شرایطی که امروز قیمت ارز در بازار غیررسمی با افزایش روبرو بود، دلار و یورو نیز در بازار توافقی با نوسان نسبتا صعودی معامله شدند.
قیمت دلار امروز با افزایش همراه شد به طوریکه قیمت این دلار به ۳۱,۵۴۰ تومان رسید.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
معاملات توافقی ارز در پنجمین روز هفته، با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شده است. این در حالی است که  نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران نیز از روز گذشته با افزایش مواجه شده است.
معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
امروز مطالبی همچون افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها به ثبت رسید؟، قیمت سکه امروز چقدر شد؟، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار در بازار توافقی امروز، ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت، فارس پروزن‌ترین نماد منفی بورس تهران، چرا قیمت بیت کوین افزایش یافت؟، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها به ثبت رسید؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو توافقی بودند. این در حالی است که در روز‌های اخیر، بهای یورو از دلار کمتر شده است.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل مواجه شد.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ