نتایج تحقیقات نشان می‌دهد افراد با شخصیت مثبت و رُک معمولا سیستم ایمنی قوی‌تری دارند. افراد با احساسات پایدار که برونگرا هستند، تمایل دارند سیستم ایمنی بدن خود را فعال‌تر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مسن به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن باید در پیاده روی اربعین حسینی نکات سلامتی را جدی بگیرند.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
یک سیستم هوش مصنوعی جدید ابداع شده که می تواند درباره ظهور شاخه های یک ویروس خطرناک که به پاندمی های آینده منجر می شود به افراد هشدار دهد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد صد ساله ممکن است تا حدودی به لطف سیستم ایمنی مقاوم‌تر و سازگارتر، ۱۰۰ سال یا بیشتر زندگی کنند.
براساس گفته این پژوهشگران، از نظر علمی، افراد دارای سیستم ایمنی طبیعی در معرض عفونت قرار می‌گیرند، از آن بهبود می‌یابند و چگونگی سازگاری با ان را یاد می‌گیرند.
فلفل قرمز تند که به آن فلفل کاین هم گفته می‌شود، فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد. فواید زیاد این گیاه باعث شده بسیاری از افراد آن را پادشاه گیاهان بدانند.
یک متخصص داخلی گفت: افرادی که ضعف سیستم ایمنی دارند همچون بیماری های دیابتی یا افرادی که دارو مصرف می کنند، در زمان های خاص ممکن است منجر به ویروس تبخال شود.
یک متخصص داخلی گفت: افرادی که ضعف سیستم ایمنی دارند در زمان‌های خاص ممکن است مبتلا به ویروس تبخال شوند.
تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند جلوی بیمار شدن‌های مکرر افراد را بگیرد.
بسیاری از مطالعاتی که طی سالیان متمادی صورت گرفته اند اثرات عوامل زندگی ما بر عملکرد سیستم ایمنی را بررسی کرده‌اند و نشان می‌دهند اگرچه سیستم ایمنی بدن ما تحت تاثیر فعالیت بدنی، سن و حتی خواب قرار می‌گیرد، اما تاثیرگذارترین عامل رژیم غذایی ما می‌باشد. میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، لوبیا و مغز‌ها به غنی سازی بدن با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها کمک می‌کنند.
بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، نخودفرنگی از تقویت سیستم ایمنی گرفته تا کنترل سطح قند خون و سطح کلسترول، منبع خوب آهن و سایر مواد معدنی است که می‌تواند سلامت افراد را تامین کند.
محققان یک پانکراس مصنوعی ابداع کرده اند که سیستم حلقه بسته نیز نامیده می شود و به کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع یک کمک می کند.
محققان دریافته‌اند که اضافه وزن می‌تواند سلول‌های سیستم ایمنی افراد را با افزایش سن برای چشم‌هایشان مخرب کند.
طبرسی تزریق دُز یادآور واکسن کرونا را برای کسانی که بیماری زمینه‌ای و ضعف سیستم ایمنی دارند، ضروری دانست و گفت: افراد معمولی که سیستم ایمنی بدن‌شان سالم است، اگر سه دُز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، کفایت می‌کند و دیگر نیازی به تزریق واکسن ندارند.
رئیس اورژانس بیمارستان فجر با اشاره به اینکه سویه جدید کرونا، سیستم ایمنی را دور می‌زند گفت: افراد با علائم شدیدی مانند ضعف و بیحالی شدید، تهوع و استفراغ، بدن درد شدید و مقاوم به درمان و کاهش بویایی و چشایی مراجعه می‌کنند.
روز هشدار عمومی در آلمان با هدف مطلع کردن مردم این کشور درباره هشدار عمومی برگزار شده و به این ترتیب، آگاهی عمومی درباره این موضوع را بالا می‌برد. در این روز، هشدار آزمایشی در قالب یک متن هشدار، به همه نشردهندگان هشدار شامل رادیو، تلویزیون و فراهم‌کنندگان اپلیکیشن که به سیستم هشدار متصل هستند، ارسال شد و این نشردهندگان، هشدار آزمایشی را به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و تلفن‌های هوشمند که افراد می‌توانند از طریق آن‌ها پیام‌های هشدار را خوانده یا بشنوند، ارسال کردند
سیستم تشخیص عنبیه این قابلیت را دارد که افراد را بر اساس یک ویژگی منحصربفرد شناسایی کند. این سیستم توسط محققان کشور در یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.
این افراد سیستم ایمنی قدرتمندی دارند
دانشمندان به تازگی توانسته اند با توسعه یک سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مست بودن افراد را با دقت ۹۳ درصد تشخیص دهند.
خوردن برخی خوراکی‌ها آنقدر مفید است که می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن، مانع ابتلای شما به ویروس آنفولانزا شود. همانطور که گفتیم این بیماری بیشتر در افرادی دیده می‌شود که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند. پس می‌توانید تنها با خوردن برخی مواد مغذی و ویتامین‌ها به تقویت سیستم ایمینی بدن خودتان کمک کنید.
خوردن بادام کامل و آسیاب‌شده می‌تواند رژیم غذایی افراد را بهبود ببخشد و مصرف بیشتری از اسید‌های چرب غیراشباع، فیبر، پتاسیم و سایر مواد مغذی مهم را برای آن‌ها فراهم کند.
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی نانوذراتی برای مقابله با عفونت های ناشی باکتریهای مقاوم به دارو ابداع کرده اند که برای افراد با سیستم ایمنی ضعیف کارآمد است.
«فرضیه بهداشت» نشان می‌دهد که محیط‌های تمیزتر خطر ابتلا به آلرژی و بیماری‌های خود ایمنی را با خود به همراه دارند. بهداشت این مناطق منجر به قرار گرفتن کمتر افراد آن در معرض باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف می‌شود که می‌توانند بر رشد سیستم ایمنی تأثیر بگذارند و مغز را در معرض التهاب مرتبط با آلزایمر قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ