رهبر معظم انقلاب سال ها پیش سیاست های کلی نظام ذیل اصل۴۴ را ابلاغ و بارها بر واگذاری تصدی‌گری صنایعی مانند خودروسازی به بخش خصوصی تاکید کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این افراد که عمدتا فاقد مجوز برای چنین فعالیت‌هایی بوده و مؤسسات یا دفاتر ثبت شده رسمی ندارند، بعضا خود را در ارتباط با ارگان‌های دولتی در جمهوری اسلامی ایران یا سلطنت عمان از جمله این سفارت، معرفی می‌کنند!
وزارت خارجه آمریکا نسبت به تاثیر منفی فساد دولتی در اوکراین بر اثربخشی کمک‌های اقتصادی خود به اوکراین هشدار داد.
رئیس پیشین بانک مرکزی: مگر رئیس جمهور اعلام نکرد ما کنترل و مهار تورم را در رکود نمی بینیم بلکه در رشد می بینیم ؟! تناقض سیاست انقباضی در اقتصاد ، یعنی محدود کردن وام دهی بانکها و رشد وحشتناک بدهی بانک ها به بانک مرکزی با سیاست اعلامی آقای رئیسی چگونه توجیه می شود؟ مگر اینکه بپذیریم یک سیاست هماهنگی در دولت وجود ندارد!
در جلسه مهم دولت عراق که به ریاست السودانی برگزار شد، به شدت به سوئد درباره تکرار قرآن سوزی هشدار داده شد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح: متاسفانه برخی از کشورهای همجوار درباره مسئولیت‌شان نسبت به مرز به درستی عمل نمی‌کنند؛ در شمال عراق گروه‌های تجزیه طلب مسلح حضور دارند که ناامنی‌هایی را در مرزهای ما ایجاد می‌کنند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و تاکید کرد: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی می‌شود.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و تاکید کرد: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی می‌شود.
میرسلیم گفت: مهم‌ترین مشکل ما از نظر سیاسی چگونگی برخورد با فرآیند‌های فسادزا است که سرمنشا عمده مشکلات است و نمی‌گذارد کشور از پیچیدگی‌هایی که با آن درگیر شده خارج شود. کسب نفوذ سیاسی با استفاده از امکانات دولتی و عمومی از خطا‌های مهلکی است که در ۲۰ سال گذشته نضج گرفته و امروز نمود اخلال در اداره امور شده است.
سخنگوی دفتر امور تایوان شورای دولتی چین نسبت به دیدار رئیس تایوان با  رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
هشدار اطلاعات به دولت رئیسی: حال اقتصاد و کسب و کار مردم خوب نیست
داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
بهانه حجاب بانوان همان طور که محمل نخست ایجاد آشوب ترکیبی اخیر بود، همچنان ظرفیت دارد تا در فصل گرما نیز به صورت دیگری بستر اغتشاش و سوءاستفاده از ظرفیت انسانی و مطالبات حقوقی بانوان را فراهم کند.
به نظر می‌رسد حرکت به سوی یکپارچه سازی سیستم‌های بانکی نشان دهنده این است که ایران و روسیه ممکن است در حال تحکیم روابطی باشند که مقام‌های غربی آن را اتحادی مناسب توصیف کرده‌اند. دولت بایدن سال گذشته هشدار داد که روسیه و ایران در حال تقویت پیوند‌های نظامی خود در یک "مشارکت دفاعی تمام عیار" هستند.
سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان با اشاره به انجام تحقیقات درباره حمله به سفارت این کشور در ایران، نسبت به انتشار اطلاعات اشتباه در این خصوص هشدار داد.
کارشناسان امنیت سایبری درباره افزایش حملات سایبری دولتی، توسعه فضای ابری و امکان ورود بازیگران مخرب و پیکربندی‌های نادرست ابری در سال ۲۰۲۳ هشدار دادند.
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
پس از صدور دستورات جدید گروه طالبان و ممنوع کردن تحصیل زنان در دانشگاه‌ها و کار زنان در سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، نمایندگان سازمان ملل با چندین مقام گروه طالبان دیدار کرده‌اند و از پیامد‌های منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی، هشدار داده‌اند.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
دولت فدرال آمریکا به ایالت‌هیا کالیفرنیا، آریزونا، و نوادا هشدار داده برای محافظت از سطح آب رودخانه کلرادو، مصرف آب را کاهش دهند.
برای چهارمین بار در کیف هشدار حمله هوایی اعلام شد و مقامات دولتی از همه شهروندان خواستند که فوراً به پناهگاه‌های امن شهری مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ