زن معتاد گفت: من وضع مالی بدی دارم و به خاطر اعتیادم از همسرم جدا شده‌ام. برای تکدی‌گری تیام را که در کوچه در حال بازی بود داخل یک کارتن گذاشتم و با خودم بردم؛ اما وقتی به چهارراه تیرانداز رسیدیم او را در جمعیت گم کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت اما دادگاه با استناد به شواهد موجود در پرونده و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کرد.
وکیل محمد قبادلو از نقض حکم موکلش در شعبه اول دیوان عالی کشور خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید رضا احترامی مأمور یگان امداد فراجا خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به کمک خیرین از اجرای حکم قصاص نفس ۵۵۱ نفر گذشت شد و به آغوش خانواده بازگشتند.
محمد قبادلو متهم است که در اعتراضات نیمه دوم سال ۱۴۰۱، استوار فرید کرم‌پور از پرسنل ناجا را با ماشین زیر گرفته است. پس از اعلام شکایت اولیای دم کرم‌پور، پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تهران برای محمد قبادلو تشکیل شد که به صدور حکم قصاص منتهی شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ۵۰ مورد حکم قصاص با تلاش خیران در سال ۱۴۰۱ منجر به گذشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: حکم قصاص قاتل شهید ستوان یکم «سجاد دالمن» صادر شد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: قاتل ستوان یکم شهید «دالمن» مدافع نظم و امنیت به دار مجازات آویخته شد.
مرد پاکستانی که همکار ایرانی خود را به قتل رسانده است با درخواست اولیای دم مقتول به قصاص محکوم شد.
حکم قصاص برای کارگری که همکارش را کشت
معمای قتل زن میانسال در پاتوق معتادان/ حکم جالبی که یک قاضی صادر کرد/ دختری در دام شیطانی/ قاتل پسرعمو قصاص می‌شود/ راز سرقت ۳ میلیاردی!/ سناریوی خونین کارگر طمعکار برای زن نقاش
حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری
مرد نابینا برای شاکی قصاص خواسته بود، اما به دلیل غیرقابل اجرا بودن این حکم، متهم فراری به دیه و زندان محکوم شد.
طبق گفته رئیس کل دادگستری گلستان، حکم قصاص قاتل شهید سراوانی صادر شد.
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.
تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار
حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد
با دستور رئیس قوه قضائیه در مورد تعیین تکلیف پرونده های بلاتکلیف و مسن، صبح امروز قاتل شهید احسانی قصاص و این پرونده پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تسلیت خود درمورد درگذشت محیطبان برومند نجفی از کمکاری دستگاه قضا خبر داد.
دزفول- رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید «سجاد دالمن» مأمور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به تمامی واحدهای تولیدکننده مواد اولیه گفت: کل تولیدها باید در بورس کالا عرضه شود.
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ