رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: باید با هوشیاری گام‌های ایران در زمینه پرونده هسته‌ای را تحت نظر داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با تیم برزیلی برای جذب گزینه خود به توافق مالی رسیده است.
باشگاه اینترمیامی تلاش می کند تا ادن هازارد را برای بازی در MLS راضی کند.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس مذاکراتی برای جذب بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی ا نجام داده، اما توافقات مالی خوبی فعلاً شکل نگرفته است.
باشگاه پرسپولیس مذاکراتی برای جذب بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی انجام داده اما توافقات مالی خوبی فعلاً شکل نگرفته است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترجیح ما گزینه دیپلماتیک است و فکر می‌کنم که این واقعا ثابت شده است که مؤثرترین و پایدارترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به بمب (هسته ای) است.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
برانکو گزینه سرمربیگری تیم ملی عربستان شد!
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر که گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اکوادور انتخاب شد.
رسانه اسپانیایی از توافق سرمربی سابق قطر به تیمی از آمریکای جنوبی خبر داده است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون اکوادور برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده است.
سرمربی گل‌گهر با حضور در نمایشگاه کتاب گل‌گهر در بین سیرجانی‌ها حاضر شد.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که دولت کشورش به دنبال براندازی در ایران نیست.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران یکی از چهار گزینه اصلی فدراسیون فوتبال چین است و باتوجه به مشکلات مالی چینی‌ها، می‌تواند به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور هم برسد.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین شده تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است که در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام نماید.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات در جلسه امروز این کمیته خبر داد.
«مهمد بچیرویچ» برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی بسکتبال ایران، شنبه شب وارد تهران شد.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ