چهار باشگاه ایرانی از حضور بازیکنان در جام جهانی قطر سود مالی کسب خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
سعید دقیقی می‌گوید بعد از پایان لیگ یک توسط یکی از عوامل تیم به شمس آذر خیانت شده است.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید پرونده شکایت از شمس آذر را به محاکم بین‌المللی خواهد برد.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
صدرنشین رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با وجود تساوی همچنان فاصله اش را با تعقیب کنندگان حفظ کرد. سایپا هم در دیداری جنجالی دو امتیاز خانگی را از دست داد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
نارنجی‌پوشان تهرانی در خانه به برد مهمی مقابل یکی از مدعیان لیگ رسیدند و پارس جم‌ را در هم کوبیدند.
سایپا و پارس جنوبی جم هم توانستند حریفان خود را با یک گل شکست دهند و با توجه به توقف فجرسپاسی و خیبر خرم‌آباد با 25 امتیاز و به لطف تفاضل گل در ‌رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتن
شاگردان محمود فکری با کسب پیروزی خارج از خانه به رده دوم جدول رسیدند.
شاگردان محمود فکری با کسب پیروزی خارج از خانه به رده دوم جدول رسیدند.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
در دومین هفته دور برگشت لیگ برتر زنان دو تیم سریک گنبد و پیکان تهران در جدالی حساس به مصاف هم خواهند رفت که سریک به دنبال نهمین برد متوالی و پیکانی‌ها در تلاش برای سکوی نخست جدول هستند.
شرایط نامناسب چمن ورزشگاه پاس قوامین سبب شد تا تیم سایپا هم تصمیم به کوچ از تهران بگیرد.
عملکرد خوب عادل غلامی هم باعث نشد که سایپا از شکست مقابل هراز آمل فرار کند.
قزوین - تیم فوتبال شمس آذر در هفته نهم لیگ دسته یک در یک بازی خوب با پیروزی از سد سایپا عبور کرد.
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که دو بازی به دلایل مختلف انجام نشد. در سایر دیدارها سایپا در تهران شکست خورد و پیکان هم در اصفهان به پیروزی رسید.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
خودروهای کوییک و ساینا در نمایشگاه اختصاصی علمی، فناوری و صنعتی ایران در ونزوئلا خوش درخشیدند.
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
راهبرد ایجاد مجموعه سازان و قطعه سازان طراز اول در زنجیره تامین خودرو/ سایپا در مسیر ارتقای توانمندی و هم افزایی خودروسازان و تامین کنندگان
انکار ۴ متهم در بمب گذاری خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ